Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: FN.272.6.2024.ŁG Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 Mono dla WUOZ Szczecin

Deadlines:
Published : 30-01-2024 08:17:00
Placing offers : 08-02-2024 08:00:00
Offers opening : 08-02-2024 08:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter zapytania ofertowego.  

W przypadku pytań:
  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 914337066

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego 29.01.2024.pdf pdf 154.14 2024-01-30 08:17:00 Proceeding
zapytanie na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego 29.01.2024.pdf.XAdES XAdES 217.5 2024-01-30 08:17:00 Proceeding
załącznik nr 1 fromularz ofertowy na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego.doc doc 89 2024-01-30 08:17:00 Proceeding
załącznik nr 2 zamówienie uproszczone urządzenie wielofunkcyjne 29.01.2024.docx docx 48.44 2024-01-30 08:17:00 Proceeding
zawiadomienie o unieważnieniu 05.02.2024 - A3.pdf pdf 116.94 2024-02-05 11:03:37 Public message
zawiadomienie o unieważnieniu 05.02.2024 - A3.pdf.XAdES XAdES 166.35 2024-02-05 11:03:37 Public message

Announcements

2024-02-05 11:04 Łukasz Goszczyński Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Komunikat został zamieszczony
2024-02-05 11:03 Łukasz Goszczyński Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

zawiadomienie o unie [...].pdf

zawiadomienie o unie [...].XAdES

2024-02-02 13:33 Łukasz Goszczyński Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie Wykonawcy z dn. 02.02.2024 r.

Pytanie - W zapytaniu ofertowym podają Państwo tonery : startowy + 2 zapasowe.
Prosiłbym o zmianę tego zapisu na tonery : umożliwiające wykonanie minimum 26 tys. stron przy 5% kryciu A4. Taki zapis spowoduje większą rzetelność składanych ofert.

Odpowiedź - Zamawiający doprecyzowuje, iż tonery zapasowe powinny być tonerami umożliwiającymi wykonanie co najmniej 13.000 wydruków przy 5% kryciu A4. Jednocześnie z uwagi na te doprecyzowanie Zamawiający wydłuża termin składania ofert o 2 dni.
2024-01-31 09:06 Łukasz Goszczyński Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie Wykonawcy z dn. 31.01.2024 r.
Pytanie - Wszyscy producenci sprzętów drukujących/wielofunkcyjnych wymagają do spełnienia kryteriów gwarancyjnych, m.in. aby serwis świadczony był przez autoryzowane serwisy danego producenta. Zamawiający wymaga, aby przeglądy serwisowe były wliczone w cenę. W związku z czym mamy pytanie: Czy Zamawiający potwierdza, że Wykonawcy będą świadczyć przeglądy konserwacyjne posiadając autoryzacje serwisową danego producenta? Ponieważ w innym przypadku utracą Państwo gwarancję producenta.
Odpowiedź - Zamawiający wymaga aby to dostawca sprzętu udzielił gwarancję na dostarczony sprzęt - nie ma dla Zamawiającego znaczenia czy będzie to gwarancja producenta czy sprzedawcy. To dostawca w cenie dostarczonego urządzenia gwarantuje sprawne działanie i zapewnienie opieki serwisowej nad urządzeniem przez okres co najmniej 36 m-cy. Zamawiający w ramach dostawy i późniejszych kontaktów serwisowych w sprawie przeglądów i ewentualnych napraw kontaktować będzie się ze sprzedawcą a nie z producentem urządzenia.
2024-01-30 10:42 Łukasz Goszczyński Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie Wykonawcy z dn. 30.01.2024

Pytanie: Czy koszty przeglądów konserwacyjnych należy dodać do ceny urządzenia?
Odpowiedź: Koszty przeglądów mogą być kosztem dostawy urządzenia. Wartość oferty i elementy składowe ceny są indywidualną kwestią Wykonawcy i to po jego stronie należy uznanie, czy przegląd gwarancyjny stanowi koszt realizacji dostawy. Istotnym jest fakt, iż Zamawiający w okresie udzielonej, co najmniej 36-miesięcznej gwarancji, nie zapłaci Wykonawcy za przeprowadzenie przeglądu gwarancyjnego.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 Mono - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.3026 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 29 lutego 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji min. 36 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)

The number of page views: 557