Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 30-01-2024 08:17:00 |
Placing offers : | 08-02-2024 08:00:00 |
Offers opening : | 08-02-2024 08:30:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 914337066
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-02-05 11:04 | Łukasz Goszczyński | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Komunikat został zamieszczony |
2024-02-05 11:03 | Łukasz Goszczyński | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
2024-02-02 13:33 | Łukasz Goszczyński |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytanie
Wykonawcy
z
dn.
02.02.2024
r. Pytanie - W zapytaniu ofertowym podają Państwo tonery : startowy + 2 zapasowe. Prosiłbym o zmianę tego zapisu na tonery : umożliwiające wykonanie minimum 26 tys. stron przy 5% kryciu A4. Taki zapis spowoduje większą rzetelność składanych ofert. Odpowiedź - Zamawiający doprecyzowuje, iż tonery zapasowe powinny być tonerami umożliwiającymi wykonanie co najmniej 13.000 wydruków przy 5% kryciu A4. Jednocześnie z uwagi na te doprecyzowanie Zamawiający wydłuża termin składania ofert o 2 dni. |
2024-01-31 09:06 | Łukasz Goszczyński |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytanie
Wykonawcy
z
dn.
31.01.2024
r. Pytanie - Wszyscy producenci sprzętów drukujących/wielofunkcyjnych wymagają do spełnienia kryteriów gwarancyjnych, m.in. aby serwis świadczony był przez autoryzowane serwisy danego producenta. Zamawiający wymaga, aby przeglądy serwisowe były wliczone w cenę. W związku z czym mamy pytanie: Czy Zamawiający potwierdza, że Wykonawcy będą świadczyć przeglądy konserwacyjne posiadając autoryzacje serwisową danego producenta? Ponieważ w innym przypadku utracą Państwo gwarancję producenta. Odpowiedź - Zamawiający wymaga aby to dostawca sprzętu udzielił gwarancję na dostarczony sprzęt - nie ma dla Zamawiającego znaczenia czy będzie to gwarancja producenta czy sprzedawcy. To dostawca w cenie dostarczonego urządzenia gwarantuje sprawne działanie i zapewnienie opieki serwisowej nad urządzeniem przez okres co najmniej 36 m-cy. Zamawiający w ramach dostawy i późniejszych kontaktów serwisowych w sprawie przeglądów i ewentualnych napraw kontaktować będzie się ze sprzedawcą a nie z producentem urządzenia. |
2024-01-30 10:42 | Łukasz Goszczyński |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytanie
Wykonawcy
z
dn.
30.01.2024 Pytanie: Czy koszty przeglądów konserwacyjnych należy dodać do ceny urządzenia? Odpowiedź: Koszty przeglądów mogą być kosztem dostawy urządzenia. Wartość oferty i elementy składowe ceny są indywidualną kwestią Wykonawcy i to po jego stronie należy uznanie, czy przegląd gwarancyjny stanowi koszt realizacji dostawy. Istotnym jest fakt, iż Zamawiający w okresie udzielonej, co najmniej 36-miesięcznej gwarancji, nie zapłaci Wykonawcy za przeprowadzenie przeglądu gwarancyjnego. |
Announcements