- Strona główna
- Postępowanie ID 881006
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pod nazwą „KBO-Modernizacja strzelnicy miejskiej w Kwidzynie"
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Terpiłowska
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-30 09:26:00
-
Składania2024-02-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-02-05 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót w ramach inwestycji pn.:„KBO -modernizacja strzelnicy miejskiej w Kwidzynie” i obejmuje:
1.1. Wykonanie prac projektowych polegających na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej robót obejmujących zakresem:
Wykonanie ogrodzenia z siatki (ok 130 m), wykonanie palisady w celu zabezpieczenia muru betonowego na osi 100 m, wzmocnienie skarpy na osi 100 m, zadaszenie stanowisk na 25 m, ułożenie polbruku, naprawa uszkodzonych przechwytywaczy, budowa ogrodzenia betonowego na osi 25 m wraz z bramą wjazdową z dozorem elektronicznym, modernizacja zadaszenia na osi 25 m, montaż latarni led, montaż tablic informacyjnych, wycinka samosiejek; Projekt realizowany w ramach Kwidzyńskiego Budżetu Obywatelskiego https://kwidzyn.budzet-obywatelski.org/projekt/19357#project-preview-overlay
1.2. Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót.
2.
Planowana
inwestycja znajduje się na obszarze objętym miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego ”Kwidzyn - Wschód”
3. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za terminowe uzyskanie uzgodnień, decyzji, postanowień i opinii niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego również prawo zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich.
6. W okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania na żądanie Zamawiającego roboczych opracowań w wersji elektronicznej (w formacie pdf ,dxf). W przypadku uzupełnień bądź usuwania wad w dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić aktualność kosztorysów inwestorskich przez okres 6 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Ponadto, po tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w terminie 3 tygodni od pisemnego wezwania Zamawiającego. Koszt wykonania aktualizacji kosztorysów inwestorskich należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić aktualność wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii dla projektów budowlanych i projektów wykonawczych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag odpowiednio dla projektów budowlanych i projektów wykonawczych będących przedmiotem zamówienia. Jeżeli od dnia zarejestrowania mapy do celów projektowych przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej (ODGK) do czasu przekazania projektu budowlanego Zamawiającemu upłynie okres ważności mapy, Wykonawca zaktualizuje mapę i przekaże projekt na aktualnej mapie.
7. W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia, aż do czasu wyłonienia wykonawcy robót, Wykonawca będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania ewentualnych wykonawców robót, udzielał wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywał ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w przedmiocie zamówienia, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach prowadzonego postępowania, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego.
8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości dostarczonego przedmiotu zamówienia do dnia skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu robót budowlanych wykonanych na podstawie projektów budowlanych, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od dnia podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag dla przedmiotu zamówienia.
9. Termin realizacji umowy ustala się na dzień złożenia kompletnej dokumentacji projektowo -kosztorysowej Zamawiającemu wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę.
10. Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena: 90%
2) Termin wykonania 10%
11. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia,
2) posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
12. Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty wpływu faktury. Faktura może zostać wystawiona po uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę.
13. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
14. Termin składania ofert – 05 lutego 2024 r., do godz. 10:00.
15. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
16. Przy składaniu oferty prosimy o podanie nazwy i adresu firmy oraz danych kontaktowych oferenta.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 556464748
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-09
11:43:51
|
Justyna Terpiłowska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Złożone oferty przewyższają kwotę przeznaczoną przez zamawiającego na realizację zadania. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?