Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa pielęgnacja zieleni przed budynkiem Urzędu Miasta Poznania

Joanna Milecka
Miasto Poznań Oddział: Wydział Obsługi Urzędu
Termin:
Zamieszczenia : 29-01-2024 15:46:00
Składania : 07-02-2024 08:30:00
Otwarcia : 07-02-2024 08:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


1.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji zieleni przy budynku Urzędu Miasta Poznania w zakresie i miejscach wymienionych w załączniku nr 1.

2.    Wymagany termin wykonania zamówienia:

02.04.2024 r. – 31.10.2024 r.


3.    Opis sposobu przygotowania oferty:

Wypełnienie tabeli kosztów związanych z wykonaniem usługi (formularz ofertowy). Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty w sposób uwzględniający wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizacje umowy, w tym:

- koszty dojazdu do budynku Urzędu Miasta Poznania,

- koszty związane z pracami porządkowymi po wykonaniu usługi pielęgnacji, w tym wywóz i utylizacja odpadów.

- koszty środków, w tym nawozów, odżywek, środków ochrony w przypadku wystąpienia objawów chorobowych, ściółki itp.

Cena powinna zawierać wszystkie składowe poniesionych nakładów. Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z obsługą zamówienia np. użytego materiału, sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia czy wywozu odpadów.

4.    Zasady płatności:

    Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego.

      Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym  w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.

      Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na innych zasadach niż określone w ustawie z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020r., poz. 1666 z pożń. zm.). Przy wystawianiu faktur elektronicznych należy stosować numer GLN wymagany do identyfikacji wykonawcy.

5.    Miejsce i termin składania oferty:

Oferta powinna zostać złożona do dnia 09.02.2024 r i zawierać:

- nazwę i adres oferenta, pieczątkę firmową, podpis wykonawcy,

- datę sporządzenia,

- wartość oferty (netto oraz brutto) na załączonym formularzu,

6.    Wskazanie osób upoważnionych przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:

Monika Kowalczyk-Grzegórzko

Joanna Milecka

7.    INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:

1.    Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

2.    Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
 e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

3.    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00 złotych.

4.    Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

5.     Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a)  dostępu do swoich danych osobowych

b)  żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

c)  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane

d)  żądania usunięcia danych, gdy:

·         dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane

·         dane przetwarzane są niezgodnie z prawem

·         po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania

e)  żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

·         osoby te kwestionują prawidłowość danych

·         przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych

·         Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

·         osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

6.    Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu.

8.    Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9.    Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

 

Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik do umowy nr 2_Protokół odbioru.doc doc 30 2024-01-29 15:46:00 Postępowanie
załącznik do umowy nr 3_Formularz cenowy.doc doc 32 2024-01-29 15:46:00 Postępowanie
wzór umowy na pielęgnacje zieleni 2024.doc doc 118.5 2024-01-29 15:46:00 Postępowanie
Załącznik do umowy nr 1 - Zakres prac zieleń.doc doc 57.5 2024-01-29 15:46:00 Postępowanie
załącznik do umowy nr 3_Formularz cenowy.doc doc 32 2024-01-29 15:46:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa pielęgnacji zieleni przed budynkami Urzędu Miasta Poznania - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

załącznik do umowy n [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zasady płatności zostały opisane w § 4 umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji od 02.04.2024 r. do 31.10.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Cena powinna zawierać wszystkie składowe poniesionych nakładów. Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z obsługą zamówienia np. użytego materiału, sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia czy wywozu odpadów. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 678