- Strona główna
- Postępowanie ID 880276
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DA.2611.2.3.2024.OS Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby MOSiR na okres do 28.02.2025 r.
Wystawiający
-
UżytkownikAleksandra Wyżkiewicz
-
Organizacja
-
OddziałDział administracyjny - DA
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-26 15:02:00
-
Składania2024-02-02 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-02-02 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa artykułów elektrycznych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu.
Przedmiotem dostaw będzie asortyment, który został określony pomiędzy Stronami w załączniku nr 1 do umowy – formularzu ofertowym oraz inne artykuły elektryczne dostępne w bieżącej ofercie Wykonawcy.
Zamawiający szacuje zakup artykułów pozostałych - nieokreślonych w formularzu ofertowym w wysokości nieprzekraczającej 40% ogólnej wartości zamówienia podstawowego-ofertowego.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w formularzu ofertowym produktów, charakteryzujących je, poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób: nazwy, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, jeśli nie zostały one nazwane przez Zamawiającego.
Szacunkowe ilości artykułów podane w formularzu ofertowym – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są jedynie podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Ilość zamawianych artykułów hydraulicznych nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę produktów ofertowych.
TERMIN REALIZACJI
Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2025 r.,
DOSTAWA
Artykuły będą odbierane przez Zamawiającego na jego koszt. Dostawy artykułów będą następować partiami. Wielkości poszczególnych dostaw będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Termin realizacji poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 7 dni roboczych od daty telefonicznego, e-mailowego, lub osobistego zgłoszenia zamówienia na artykuły. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu dostawy.
Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały na nowe, wolne od wad.
LOKALIZACJA SKLEPU/MAGAZYNU WYKONAWCY
Magazyny/sklepy Wykonawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Elbląga.
CENY
Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym zgodnie z zapisami w projekcie umowy.
W przypadku artykułów nieokreślonych w formularzu ofertowym, obowiązują ceny z dnia złożenia zamówienia pomniejszone o zaproponowany przez Wykonawcę rabat.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego rabat wynosi 10%. Zaproponowany rabat nie może ulec zmniejszeniu przez cały okres realizacji umowy.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) cena brutto – 10% (X1)
2) rabat – 90% (X2), z zastrzeżeniem, że zaproponowany przez Wykonawcę rabat nie może być mniejszy niż 10%
sposób oceny oferty:
X1+ X2 = ocena łączna
gdzie:
X1= (wartość najniższa*10 pkt)/wartość badana
X2= (wartość badana * 90 pkt)/wartość najwyższa
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą oceną łączną.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-13
15:05:28
|
Olga Sampławska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-02-07
09:02:02
|
Aleksandra Wyżkiewicz | Zamawiający informuje, iż postepowanie zostało zakończone brakiem wyboru ofert, z uwagi na zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. Nowe postępowanie zostanie opublikowane w ciągu najbliższych dni. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?