- Strona główna
- Postępowanie ID 880145
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZA.37632.5.2024.KS Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynków D6, D8, C2, C9, C10, C11, C13, C14, C6 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-26 13:33:00
-
Składania2024-02-08 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-02-08 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z postępowaniem nr BZA.37632.5.2024.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynków D6, D8, C2, C9, C10, C11, C13, C14, C6 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji technicznej na realizację zadania jw. dla 2 wariantów:
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Wariant I:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynków D6, D8, C2, C9, C10, C11, C13, C14, C6 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, w tym przede wszystkim:
a) projektów wykonawczych,
b) przedmiarów robót,
c) kosztorysów inwestorskich,
dla każdej z wymaganej branży oraz dla każdego z budynków oddzielnie.
W przedmiotowym wariancie założeniem jest opracowanie dokumentacji bez konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót.
Wariant II:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym: pozwoleń na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót – jeśli będą wymagane, uzgodnienia z konserwatorem zabytków i rzeczoznawcą p.poż) i uzyskanie niezbędnych materiałów (w tym map do celów projektowych – jeśli będą wymagane) na wykonanie przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynków D6, D8, C2, C9, C10, C11, C13, C14, C6 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, w tym przede wszystkim:
a) projektów budowlanych lub projektów wymaganych do zgłoszenia robót – jeśli będą wymagane,
b) projektów wykonawczych,
c) przedmiarów robót,
d) kosztorysów inwestorskich,
e) informacji BIOZ.
dla każdej wymaganej branży oraz dla każdego z budynków oddzielnie.
W przypadku wariantu II, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót (jeśli okaże się to konieczne) oraz opracuje dokumentację niezbędną do ich uzyskania.
2. W przypadku obu wariantów niezbędnym będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz specjalistę/rzeczoznawcę ds. ppoż.
3. Wykonawca opracuje dokumentację, o której mowa w ust. 1 (Wariant II) oraz uzyska pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do zgłoszenia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót (jeśli będą wymagane), dla każdego z budynków oddzielnie.
4. Z uwagi na warunki p.poż należy przeanalizować czy istnieje możliwość wykonania dwóch osobnych przeciwpożarowych wyłączników prądu dla obiektów C14 i C6. Aktualnie obiekt posiada jeden wyłącznik, dla obu obiektów.
5. Przy opracowywaniu rozwiązań projektowych należy w miarę możliwości wykorzystać istniejącą infrastrukturę w jaką wyposażone są obiekty.
6. Projektowane urządzenia muszą posiadać dopuszczenie CNBOP, co należy potwierdzić przekładając odpowiednie dokumenty wraz z dokumentacją projektową.
7. Inwentaryzacja stanu istniejącego – Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu porównania czy posiadana i udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja jest tożsama ze stanem istniejącym w budynkach oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.
8. Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach (jeśli będą wymagane) oraz wytycznych Zamawiającego.
9. Plan sytuacyjny z oznaczeniem obiektów objętych opracowaniem stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
10. Rzuty parterów dla obiektów objętych opracowaniem oraz rozmieszczenie rozdzielni SN stanowią Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
11. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
12. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
13. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
14. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
15. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie w każdej z faz sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.
16. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).
17. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),
2) wizje lokalne,
3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
4) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II. Złożenie oferty: Zamawiający oczekuje złożenia oferty uwzględniającej cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia dla wariantu I oraz wariantu II.
Zamawiający, po przeanalizowaniu złożonych ofert, wybierze do realizacji opracowanie dokumentacji w jednym z ww. wariantów.
III. Termin realizacji:
W przypadku wariantu I: 8 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.
W przypadku wariantu II: 16 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.
IV. Termin gwarancji: 3 lata
Załączniki do Zapytania:
1a. Formularz Umowy BZA.37632.5.2024.KS
– dla wariantu I,
1b. Formularz Umowy
BZA.37632.5.2024.KS – dla wariantu II,
2. Ogólne warunki udzielenia
zamówienia (OW).
3. Rzuty parterów oraz
rozmieszczenie rozdzielni SN.
4. Lokalizacja obiektów.
A. Klauzula-RODO dla-Oferenta-Wykonawcy-Dostawcy-Partnera-Kontr...
B. Klauzula-RODO-dla-Pracownikow-i-innych-Osob-Kontrahenta_F
C. Załącznik-C_Oswiadczenia-RODO-Oferenta-Wykonawcy-Dostawcy-Partnera-Kontrahenta_F
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661-100-041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-31
12:27:14
|
Kamila Szuba | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie unieważnione ze względu na konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - nowe postępowanie ogłoszone ponownie pod adresem ID 881523 |
2024-01-30
14:24:00
|
Kamila Szuba |
W
związku
z
postępowaniem
nr
BZA.37646.2.2024.KS
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
i
wykonania
modernizacji
instalacji
wod-kan
i
c.o.
oraz
przebudowy
pomieszczeń
w
części
północnej
w
budynku
administracyjnym
w
Ośrodku
Rehabilitacyjno-Wypoczynkowym
Dozamel
Sp.
z
o.o.
przy
ul.
Kościuszki
20
w
Kołobrzegu,
informujemy,
że
w
przypadku
chęci
udziału
w
postępowaniu
Wykonawca
zobowiązany
jest
do
wniesienia
wadium. Szczegóły zawiera dołączony plik pdf (Informacja dla wykonawców nr 1) Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?