- Strona główna
- Postępowanie ID 875669
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZI/0163/2024 Zakup nośników danych
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Mazur
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-17 11:42:00
-
Składania2024-01-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-22 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
1. Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem nośników danych, w tym:
a) taśm LTO-9 - 60szt.,
b) płyt Blu-Ray 100GB - 200 szt.
Opis nośników zawarty został w załączniku.
2. Bazą
dostawy jest siedziba Zamawiającego, ul. Witomińska 29, Dział Informatyki.
3. Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem wartości netto i brutto z uwzględnieniem bazy dostawy i obowiązującej stawki podatku VAT dla oferty oraz terminów dostaw.
4. Zakupiony sprzęt oraz postępowanie ze zużytymi urządzeniami powinno odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2022.1622 t.j. z dnia 2022.08.02).
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone nośniki spełniały wymagania zasadnicze dla urządzeń teleinformatycznych na znak bezpieczeństwa CE oraz posiadały deklarację producenta o ich spełnieniu.
6. Zamawiający wymaga, aby Dostawca zagwarantowała 3 lata gwarancji na zakupione nośniki.
7. Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty i po otrzymaniu przez wykonawcę formularza zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.
8. Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność realizowana jest przelewem w ciągu 30 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Prosimy o potwierdzenie tych warunków.
9. Wymagany termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?