- Strona główna
- Postępowanie ID 873840
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
TP.2.2023 Usługi społeczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
Wystawiający
-
UżytkownikUrszula Łomńska
-
Organizacja
-
OddziałZespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-12 12:08:00
-
Składania2024-01-22 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-22 12:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz. U. UE. L z 2014 r. nr 94, poz. 65 ze zm.).
CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia
Nazwa postępowania: Usługi społeczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania.
Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na JEDNĄ - konkretną część/zadanie.
Zamawiający informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 91 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. ogranicza liczbę części, które może udzielić jednemu Wykonawcy. Zamawiający wskazuje, że jednemu Wykonawcy może być udzielona jedna (1) część przedmiotu zamówienia określona w niniejszym postępowaniu. W związku z tym maksymalna liczba części, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy wynosi jeden (1).
Treść art. 91 „[Podział zamówienia na części] ustawy Pzp.:
ust. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia, lub dopuścić możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania o udzielenie zamówienia, określając zakres i przedmiot części oraz wskazując, czy ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
(…)
ust. 3. Zamawiający może ograniczyć liczbę części, którą można udzielić jednemu wykonawcy, pod warunkiem że maksymalną liczbę części, jaka może być udzielona jednemu wykonawcy, wskaże w ogłoszeniu o zamówieniu, a w przypadku trybu negocjacji bez ogłoszenia - w zaproszeniu do negocjacji.”
Zamawiający informuje, że oferta złożona na więcej niż jedną część przez danego Wykonawcę zostanie odrzucona.
INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 1
USŁUGI USPRAWNIANIA KOMUNIKACJI I UWAGI C-EYE
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usprawniania komunikacji i uwagi C-Eye w ilości około 210 konsultacji dla dzieci w wieku od 3 lat do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć usprawniania komunikacji i uwagi C-eye,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 2
USŁUGI TERAPII EEG BIOFEEDBACK
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług terapii EEG Biofeedback w szacunkowej ilości około 190 h dla dzieci w wieku od 3 lat do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii EEG Biofeedback,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia
2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 3
USŁUGI PSYCHODIETETYKI Z ELEMENTAMI AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ DLA DZIECI
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychodietetyki z elementami aktywności fizycznej w szacunkowej ilości około 300 h dla dzieci w wieku od 0 lat do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
Usługi organizowane będą indywidualnie lub w grupach.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie psychodietetyki z elementami aktywności fizycznej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej usługi z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 4
WARSZTATY DLA RODZICÓW
Przedmiotem zamówienia jest organizacja warsztatów dla rodziców/przyszłych rodziców/dzieci. Zamówienie obejmuje łącznie około 162 h zajęć, spotkań indywidualnych lub grupowych realizowanych w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) organizacja i koordynacja warsztatów,
2) zabezpieczenie udziału fachowej kadry tj. co najmniej: psychologa, pedagoga, dietetyka, logopedy, fizjoterapeuty,
4) prowadzenia rejestru z odbytych warsztatów,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej usługi z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy– do czerwca 2024 r.;
- II turnus od
września 2024 r. – do grudnia2024 r.
Ramowy plan Szkoły dla Rodziców będzie zawierał co najmniej:
I. Część pierwsza prowadzona co najmniej przez pedagoga: w ilości około 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka Szkoły dla Rodziców w zakresie części pierwszej: „Pozytywna dyscyplina”.
II. Część druga prowadzona co najmniej przez psychologa: w ilości około 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka warsztatów w zakresie części drugiej: „Ja rodzic- moje emocje”.
III. Trzecią część prowadzoną prze co
najmniej neurologopedę: w ilości 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka
warsztatów w zakresie trzeciej części: „Rozwój mowy”.
IV. Czwarta część prowadzona przez co najmniej psychodietetyka w ilości 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka warsztatów z zakresie czwartej części: „Wybiórczość żywieniowa”.
V. Piąta część prowadzona przez co najmniej trenera TUS w ilości 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka warsztatów w zakresie piątej części: „TUS dla rodziców”
W danym turnusie przewidywana ilość zajęć dla danego fachowca:
- Psycholog – około 6h;
- Pedagog- około 6h;
- Dietetyk- około 6h;
- Logopeda- około 6h;
-Trener TUS- około 6h.
Przewidywane są również indywidualne konsultacje (rodzaj konsultacji w ramach indywidualnych potrzeb) w szczególności po super wizjach w ilości około 70h - tj. około 35h na turnus.
VI. Zajęcia prowadzone w szkole rodzenia
dla kobiet w ciąży i ich partnerów – na każdym etapie ciąży w zakresie 1 spotkania 2h z
psychologiem „Rozwój dziecka do 1 r.ż. oraz depresja poporodowa” oraz 1
spotkanie 2h z fizjoterapeutą „Rozwój dziecka do 1 r.ż.” w każdym cyklu.
Ilość przewidywanych cykli:
-4 cykle na każdy turnus, czyli 16h na turnus.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
INFORMACJE WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH ZADAŃ
1. Informacje dodatkowe:
· Wykonawca składa ofertę cenową zgodnie z treścią wzoru zaproponowanego przez Zamawiającego. Formularz ofertowy dla wszystkich części/zadań stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
· Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie dla danej części/ zadania posługując się przy jej określeniu, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia dla danego zadania oraz zapisami stosownego projektu umowy. Wynagrodzenie podaje się w postaci:
W zakresie części nr 1:
Cena brutto za jedną (1) konsultację wynosi: ……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)
W zakresie części nr 2, 3 i 4 :
CZĘŚĆ NR ………
Cena brutto za jedną (1) godzinę (h) zegarową usługi wynosi: ……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 roku.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-14
08:22:02
|
Urszula Łomńska |
SWZ
Załączniki |
2024-03-15
18:33:04
|
Urszula Łomńska |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2024-02-08
11:01:23
|
Urszula Łomńska |
Informacja
dot.
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
dla
części
nr
1,
2,
3
i
4
oraz
odrzucenia
jednej
oferty
z
niniejszej
procedury.
Załączniki |
2024-01-22
16:38:24
|
Urszula Łomńska |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2024-01-22
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zgodnie
z
dyspozycją
art.
222
ust.
4
ustawy
Pzp.
informuje,
że
na
sfinansowanie
zadań
zamierza
przeznaczyć
następujące
środki
finansowe: - dla części nr 1 w wysokości do 21.000,00 zł brutto; - dla części nr 2 w wysokości do 19.000,00 zł brutto; - dla części nr 3 w wysokości do 30.000,00 zł brutto; - dla części nr 4 w wysokości do 16.200,00 zł brutto. Łącznie całe postępowanie w wysokości do 86.200,00 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?