Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP.2.2023 Usługi społeczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2024 12:08:00
Składania : 22-01-2024 12:00:00
Otwarcia : 22-01-2024 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz. U. UE. L z 2014 r. nr 94, poz. 65 ze zm.).

 

CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej

85140000-2 Różne usługi w dziedzinie zdrowia

 

Nazwa postępowania: Usługi społeczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

 

UWAGA:

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania.

Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.

Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na JEDNĄ - konkretną część/zadanie.

 

Zamawiający informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 91 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. ogranicza liczbę części, które może udzielić jednemu Wykonawcy. Zamawiający wskazuje, że jednemu Wykonawcy może być udzielona jedna (1) część przedmiotu zamówienia określona w niniejszym postępowaniu. W związku z tym maksymalna liczba części, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy wynosi jeden (1).

Treść art.  91  „[Podział zamówienia na części] ustawy Pzp.:

ust. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia, lub dopuścić możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania o udzielenie zamówienia, określając zakres i przedmiot części oraz wskazując, czy ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.

(…)

ust. 3. Zamawiający może ograniczyć liczbę części, którą można udzielić jednemu wykonawcy, pod warunkiem że maksymalną liczbę części, jaka może być udzielona jednemu wykonawcy, wskaże w ogłoszeniu o zamówieniu, a w przypadku trybu negocjacji bez ogłoszenia - w zaproszeniu do negocjacji.”

Zamawiający informuje, że oferta złożona na więcej niż jedną część przez danego Wykonawcę zostanie odrzucona.

INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 1

USŁUGI USPRAWNIANIA KOMUNIKACJI I UWAGI C-EYE

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usprawniania komunikacji i uwagi C-Eye w ilości około 210 konsultacji  dla dzieci w wieku od 3 lat do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie zajęć usprawniania komunikacji i uwagi C-eye,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy    do kwietnia 2024 r.;

- II turnus od maja 2024 r.  – do sierpnia 2024 r.

 - III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy     stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 2

USŁUGI TERAPII EEG BIOFEEDBACK

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług terapii EEG Biofeedback w szacunkowej ilości około 190 h dla dzieci w wieku od 3 lat do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie terapii EEG Biofeedback,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy   do kwietnia 2024 r.;

- II turnus od maja 2024 r.  – do sierpnia 2024 r.

 - III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 3

USŁUGI PSYCHODIETETYKI Z ELEMENTAMI AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ DLA DZIECI

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychodietetyki z elementami aktywności fizycznej w szacunkowej ilości około 300 h dla dzieci w wieku od 0 lat do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

 

Usługi organizowane będą indywidualnie lub w grupach.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie psychodietetyki z elementami aktywności fizycznej,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej usługi z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

 

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy    do kwietnia 2024 r.;

- II turnus od maja 2024 r.  – do sierpnia 2024 r.

 - III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 4

WARSZTATY DLA RODZICÓW

Przedmiotem zamówienia jest organizacja warsztatów dla rodziców/przyszłych rodziców/dzieci. Zamówienie obejmuje łącznie około 162 h zajęć, spotkań indywidualnych lub grupowych realizowanych  w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :

1) organizacja i koordynacja warsztatów,

2) zabezpieczenie udziału fachowej kadry tj.  co najmniej: psychologa, pedagoga, dietetyka, logopedy, fizjoterapeuty,

4) prowadzenia rejestru z odbytych warsztatów,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej usługi z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

 

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy–  do czerwca 2024 r.;

- II turnus od września 2024 r.  – do grudnia2024 r.

Ramowy plan Szkoły dla Rodziców będzie zawierał co najmniej:

I. Część pierwsza prowadzona co najmniej przez pedagoga: w ilości około 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka Szkoły dla Rodziców w zakresie części pierwszej: „Pozytywna dyscyplina”.

II. Część druga prowadzona co najmniej przez psychologa: w ilości około 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka warsztatów w zakresie części drugiej: „Ja rodzic- moje emocje”.

III. Trzecią część prowadzoną prze co najmniej neurologopedę: w ilości 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka warsztatów w zakresie trzeciej części: „Rozwój mowy”.

IV. Czwarta część prowadzona przez co najmniej psychodietetyka w ilości 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka warsztatów z zakresie czwartej części: „Wybiórczość żywieniowa”.

V. Piąta część prowadzona przez co najmniej trenera TUS w ilości 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka warsztatów w zakresie piątej części: „TUS dla rodziców”

W danym turnusie przewidywana ilość zajęć dla danego fachowca:

- Psycholog – około 6h;

- Pedagog- około 6h;

- Dietetyk- około 6h;

- Logopeda- około 6h;

-Trener TUS- około 6h.

Przewidywane są również indywidualne konsultacje (rodzaj konsultacji w ramach indywidualnych potrzeb) w szczególności po super wizjach w ilości około 70h - tj. około 35h na turnus.

VI. Zajęcia prowadzone w szkole rodzenia dla kobiet w ciąży i ich partnerów – na każdym etapie ciąży w zakresie 1 spotkania 2h z psychologiem „Rozwój dziecka do 1 r.ż. oraz depresja poporodowa” oraz 1 spotkanie 2h z fizjoterapeutą „Rozwój dziecka do 1 r.ż.” w każdym cyklu.

Ilość przewidywanych cykli:

-4 cykle na każdy turnus, czyli 16h na turnus.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

INFORMACJE WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH ZADAŃ

 

1. Informacje dodatkowe:

·        Wykonawca składa ofertę cenową zgodnie z treścią wzoru zaproponowanego przez Zamawiającego. Formularz ofertowy dla wszystkich części/zadań stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

·        Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie dla danej części/ zadania posługując się przy jej określeniu, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia dla danego zadania oraz zapisami stosownego projektu umowy. Wynagrodzenie podaje się  w postaci:

 

W zakresie części nr 1:

Cena brutto za jedną (1) konsultację wynosi: ……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)

 

W zakresie części nr 2, 3 i 4 :

CZĘŚĆ NR ………

Cena brutto za jedną (1) godzinę (h) zegarową usługi wynosi: ……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   Od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 roku.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 223.37 2024-01-12 12:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 13.87 2024-01-12 15:24:29 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ wykaz osób dla danej części.zip zip 64.48 2024-01-12 15:24:33 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ oswiadczenie wspólne Wykonawców.rtf rtf 55.71 2024-01-12 15:24:36 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ zobowiązanie innych podmiotów.rtf rtf 58.86 2024-01-12 15:24:40 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ oświadczenie o nie prowadzeniu dział. gosp..rtf rtf 47.81 2024-01-12 15:24:44 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ projekt umowy dla danej części.zip zip 116.93 2024-01-12 15:24:47 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy dla wszystkich części.rtf rtf 132.65 2024-01-12 15:25:06 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 15.62 2024-01-12 15:25:09 Kryterium
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.doc doc 184 2024-01-22 16:38:24 Publiczna wiadomość
Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 2, 3 i 4 oraz odrzuceniu oferty.doc doc 212 2024-02-08 11:01:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 144.97 2024-03-15 18:33:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-15 18:33 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-02-08 11:01 Urszula Łomńska Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 2, 3 i 4 oraz odrzucenia jednej oferty z niniejszej procedury.

Informacja dot. wybo [...].doc

2024-01-22 16:38 Urszula Łomńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2024-01-22 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp. informuje, że na sfinansowanie zadań zamierza przeznaczyć następujące środki finansowe:

- dla części nr 1 w wysokości do 21.000,00 zł brutto;
- dla części nr 2 w wysokości do 19.000,00 zł brutto;
- dla części nr 3 w wysokości do 30.000,00 zł brutto;
- dla części nr 4 w wysokości do 16.200,00 zł brutto.

Łącznie całe postępowanie w wysokości do 86.200,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 383