- Strona główna
- Postępowanie ID 872287
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RZP.7011.6.2024 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji pn. "KBO - Kąpielisko nad Balatonem - miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli nad Balatonem w Kwidzynie"
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Jercha
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-09 13:18:00
-
Składania2024-01-16 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-16 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miasto Kwidzyn zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych budowy dla zadania „KBO – Kąpielisko nad Balatonem – miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli nad Balatonem w Kwidzynie”.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej (w ilości 6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych) dotyczącej uzyskania niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień niezbędnych dla dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie z ustawą „Prawem budowlanym” t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
2) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (1 egz.),
3) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.),
4) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych,
5) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód (zgodnie z ustawą „Prawo wodne” t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1478 z późn. zm.).
2. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.),
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
3. Zakres dokumentacji:
1) rekultywacja zbiornika wodnego (odmulenie dna i wymiana podłoża brzegu o powierzchni około 200 m2),
2) utworzenie plaży o powierzchni 500 m2,
3) oznakowanie bojkami stref w wodzie oraz montaż tablic informacyjnych,
4) montaż parasoli hawajskich (10 szt.),
5) montaż przebieralni – parawanów drewnianych,
6) utwardzenie ścieżki do wody dla osób niepełnosprawnych.
4. Wymagane będzie sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
5. Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo - funkcjonalne.
6. Inwestycja jest realizowana w ramach Kwidzyńskiego Budżetu Obywatelskiego, w związku z czym Wykonawca jest zobowiązany do uczestnictwa w konsultacjach z wnioskodawcą projektu.
7. Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.kst, *.dwg, *.dxf itp.).
8. Teren opracowania objęty jest w całości miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Kwidzyn – Zachód I” Uchwała nr XVIII/186/20 z dnia 31.08.2020 r.
9. Na rekultywację zbiornika (odmulenie dna i wymiana podłoża brzegu o powierzchni około 200 m2) wymagane będzie uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego.
10. Zamawiający posiada mapę informacyjną oraz dostarczy aktualną mapę do celów projektowych.
11. Zamówienie winno być wykonane w terminie: 3 miesięcy od podpisania umowy. Termin wykonania zadania liczony będzie od dnia podpisania umowy do dnia złożenia wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych.
12. Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena: 100%
13. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia,
2) posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
14. Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury po wykonaniu umowy.
15. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
16. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
17. Przy składaniu oferty prosimy o podanie nazwy i adresu firmy oraz danych kontaktowych oferenta.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?