- Strona główna
- Postępowanie ID 872103
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RIM.271.1.2024 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Słupcy
Wystawiający
-
UżytkownikSylwia Frydrychowicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-09 10:40:00
-
Składania2024-01-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-25 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-01
13:16:25
|
Sylwia Frydrychowicz |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Uzasadnienie
prawne Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty: 1. Zakład Drogowy Sp. z o.o., Psary Małe, ul. Krótka 1a, 62-300 Września. 2. Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki, Os. Kazimierza Wielkiego 14a/1, 62-200 Gniezno. 3. Sobczak Zakład Robót Drogowych Sp. z o.o., Psary Małe, ul. Długa 1A, 62-300 Września. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 200 000,00 zł. Oferta nr 1 Wykonawcy - Zakład Drogowy Sp. z o.o. za wykonanie przedmiotu zamówienia opiewa na kwotę 519 060,00 zł. Oferta nr 2 Wykonawcy - Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki, opiewa na kwotę 672 871,50 zł za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta nr 3 Wykonawcy - Sobczak Zakład Robót Drogowych Sp. z o.o., opiewa na kwotę 378 718,00 zł za wykonanie przedmiotu zamówienia. |
2024-01-30
09:42:12
|
Sylwia Frydrychowicz |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
z
dnia
30.01.2024
r.
Załączniki |
2024-01-30
09:12:33
|
Sylwia Frydrychowicz |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
z
dnia
30.01.2024
Załączniki |
2024-01-25
12:06:11
|
Sylwia Frydrychowicz |
Informacja
z
otwarcia
ofert
z
dnia
25.01.2024
r.
Załączniki |
2024-01-25
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający - Gmina Miejska Słupca, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć 200 000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ). |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?