Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZ.271.4.2024 Remont ulic Pogodnej i Alei Żołnierza Bocznej w Stargardzie

Jakub Majerski
Urząd Miejski Stargard Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 09-01-2024 09:24:00
Składania : 02-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 02-02-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Gmina Miasto Stargard zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu, w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, na remont ulic Pogodnej i Alei Żołnierza Bocznej w Stargardzie.



W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 111.82 2024-01-09 09:24:00 Postępowanie
2. SWZ-sig.pdf pdf 1312.05 2024-01-09 09:24:00 Postępowanie
3. Dokumenty zamówienia.zip zip 40576.33 2024-01-09 09:24:00 Postępowanie
odpowiedzi_zestaw 1-sig.pdf pdf 305.86 2024-01-11 15:13:09 Publiczna wiadomość
odpowiedzi_zestaw 2-sig.pdf pdf 305.76 2024-01-16 15:51:39 Publiczna wiadomość
komunikat - zmiana terminu-sig.pdf pdf 350.03 2024-01-19 08:25:14 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.36 2024-01-19 08:25:14 Publiczna wiadomość
odpowiedzi_zestaw 3-sig.pdf pdf 306.6 2024-01-23 11:53:53 Publiczna wiadomość
Przedmiar branża drogowa - zmiana 23 stycznia 2024.pdf pdf 237.5 2024-01-23 11:56:20 Publiczna wiadomość
Przedmiar branża drogowa - zmiana 23 stycznia 2024 r..xls xls 64.5 2024-01-23 11:56:20 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 320.68 2024-02-02 11:10:27 Publiczna wiadomość
rozstrzygniecie postępowania-sig.pdf pdf 349.53 2024-02-14 12:52:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-14 12:52 Lucjan Loduchowski Zamawiający przekazuje informację o rozstrzygnięciu postępowania.

rozstrzygniecie post [...].pdf

2024-02-02 11:10 Lucjan Loduchowski Zamawiający przekazuje w załączeniu informację z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-02 10:02 Lucjan Loduchowski Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 4 500 000 zł brutto.
2024-01-23 11:56 Lucjan Loduchowski W związku z koniecznością korekty przedmiaru branży drogowej, wynikającej z udzielonych odpowiedzi, Zamawiający umieszcza na stronie zamienny przedmiar robót branży drogowej o nazwie: „Przedmiar branża drogowa - zmiana 23 stycznia 2024 r.”

Przedmiar branża dro [...].pdf

Przedmiar branża dro [...].xls

2024-01-23 11:53 Lucjan Loduchowski Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawców.

odpowiedzi_zestaw 3- [...].pdf

2024-01-19 08:25 Lucjan Loduchowski W załączeniu komunikat o zmianie terminów składania i otwarcia ofert wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.

komunikat - zmiana t [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-01-16 15:51 Lucjan Loduchowski Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawców.

odpowiedzi_zestaw 2- [...].pdf

2024-01-11 15:13 Lucjan Loduchowski Zamawiający przekazuje w załączeniu odpowiedzi na pytania Wykonawców.

odpowiedzi_zestaw 1- [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1440