Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KBZ.271.2.57.2023 Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olkusz w roku 2024.

Termin:
Zamieszczenia : 27-12-2023 13:35:00
Składania : 11-01-2024 12:00:00
Otwarcia : 11-01-2024 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 08dc06d2-ad8e-dfde-a976-ca0011becbf9.pdf pdf 150.64 2023-12-27 13:35:00 Postępowanie
SWZ + załączniki.zip zip 485.21 2023-12-27 13:35:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 77.45 2024-01-11 12:32:04 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze - strona.pdf pdf 113.81 2024-01-23 14:07:11 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania 08dc2247-da20-6558-cda6-3a0011122135.pdf pdf 67.61 2024-02-05 08:18:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-05 08:18 Sławomir Kocjan W załączeniu Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-01-23 14:07 Sławomir Kocjan W załączeniu Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-11 12:32 Sławomir Kocjan W załączeniu Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-11 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 639.700,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 380