Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-12-2023 09:05:00 |
Składania : | 28-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 28-12-2023 09:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Waliły Stacja, 19.12.2023
Znak: SA.270.48.2023
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nadleśnictwo
Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3,16-040 Gródek, zaprasza
do złożenia ofert na wykonanie usługi /dostawy/ roboty budowlanej,
której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty której
mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP:
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi kominiarskie na rok 2024
2. Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
3. Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w zapytaniu ofertowym.
4. Kryteria wyboru: 100% - najkorzystniejsza cena.
5. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
6. Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia sporządzona na ofercie wykonawcy (załącznik nr 2 do zapytania) wraz z kosztorysem ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania).
7. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 28.12.2023 r. do godz.: 900, otwarcie ofert nastąpi: 28.12.2023 r. o godz.: 910.
8. Osobą do kontaktu z wykonawcami:
· pod względem formalnym i merytorycznym: Piotr Dąbrowski, tel.: 665 331 424 mail: piotr.dabrowski1@bialystok.lasy.gov.pl,
· pod względem merytorycznym: Natalia Jatkowska, tel.: 508 011 601, mail: natalia.jatkowska@bialystok.lasy.gov.pl,
9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
10. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty