Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.11.2023 Wywóz i unieszkodliwianie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z kontenera Kp – 7 z oczyszczalni ścieków w Rudkach, Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi i Mirocicach

Termin:
Zamieszczenia : 19-12-2023 14:30:00
Składania : 27-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 27-12-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 ZAPYTANIE OFERTOWE

Znak sprawy RGKOŚ.271.11.2023

1.   Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia 

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 13/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 31.01.2022 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do złożenia oferty na:

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

„Wywóz i unieszkodliwianie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych

o kodzie 19 08 05 z kontenera Kp – 7 z oczyszczalni ścieków

w Rudkach, Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi i Mirocicach”.

Wymagany termin związania ofertą 30 dni.

3.       Warunki udziału:

3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.

3.2 Inne warunki udziału w postępowaniu:

1.       Wywóz i unieszkodliwianie osadu ściekowego będzie odbywał się po ustaleniu terminu wykonania usług z Wykonawcą telefonicznie lub e-mail;

2.       Zamawiający zastrzega sobie wykonanie usługi nie później niż 3 dni po zgłoszeniu wywozu w/w odpadów;

3.       Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:

-        opróżniania kontenera zgodnie z umową;

-        oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy opróżnianiu kontenera;

-        naprawy kontenera, jeśli uszkodzenie powstało z winy Wykonawcy.                                       

-        przedkładania sprawozdania o ilości wytworzonego osadu ściekowego na terenie gminy Nowa Słupia oraz masie przekazanej do odzysku i przetwarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami,

-        unieszkodliwienia osadu ściekowego, zgodnie z zawartą umową i kartą przekazania odpadu oraz przekazaniem jej niezwłocznie po otrzymaniu Zamawiającemu,

-        prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.

Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na   koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy;

Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia,

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

-        formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego z dnia 19.12.2023 r.),

-        zaakceptowane warunki projektu umowy (zaparafowany) (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego z dnia 19.12.2023 r.),

-        o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wywozie i unieszkodliwianiu osadu ściekowego  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć referencje.),

-        klauzula RODO.

4.       Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

Cena – najniższa cena.

5.       Dodatkowe informacje:

5.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami  w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

5.2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

5.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej, wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 27.12.2023 r. do godz. 09.00. Otwarcie ofert nastąpi 27.12.2023 r. o godz. 09.05.

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero w takiej formie przesłany.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_ofertowe.pdf pdf 669.98 2023-12-19 14:30:00 Postępowanie
treść oferty.doc doc 48 2023-12-19 14:30:00 Kryterium
umowa_projekt.pdf pdf 662.1 2023-12-19 14:30:00 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 65.5 2023-12-19 14:30:00 Kryterium
wybór_oferty.pdf pdf 415.33 2023-12-29 07:41:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-29 07:41 Jacek Brożyna W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wybór_oferty.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wywóz i unieszkodliwianie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z kontenera Kp – 7 z oczyszczalni ścieków w Rudkach, Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi i Mirocicach Wywóz i unieszkodliwianie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z kontenera Kp – 7 z oczyszczalni ścieków w Rudkach, Nowej Słupi na gruntach Starej Słupi i Mirocicach - cena za 1 Mg odpadów osadu ściekowego 1 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia formularza treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Projekt umowy - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

umowa_projekt.pdf

(0)
4 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Zamawiający wymaga podpisania klauzuli RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 193