- Strona główna
- Postępowanie ID 866659
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZC.08.2023 Zakup i sukcesywne dostawy warzyw i owoców
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Kałucka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-19 13:06:00
-
Składania2023-12-27 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-27 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
informujemy
o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem
wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Oficjalnym
potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę
zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez
podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym
Wykonawcą.
Zastrzega
się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
Oferty
złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający
ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się
postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta, odrzucenia oferty
lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.
Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Wykonawca do kalkulacji ceny oferty przyjmuje
obowiązującą stawkę VAT na dzień składania ofert.
Warunki
dostawy i płatności:
- Dostawy
sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego realizowane będą na adresy :
1)Schronisko dla Osób Bezdomnych z Usługami
Opiekuńczymi ,ul. Hryniewieckiego 9, 70-606 Szczecin
2)Regionalne Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych ,
ul. Janusza Korczaka 21-23, 72-010
Police
- koszty dostaw leżą
po stronie Wykonawcy,
- forma płatności
przelew, termin płatności do 14 dni liczonych od dnia odbioru prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
- Zamawiający nie
przewiduje udzielania zaliczek.
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:
- jest on
uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji
przedmiotu zamówienia,
- przedmiot
zamówienia jest właściwej jakości, fabrycznie nowy i może być używany bez
naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw
autorskich,
- przedmiot
zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim.
Uwaga : Termin złożenia oferty do dnia
27.12.2023 do godziny 10:00
Termin
realizacji zamówienia – do
dnia 31.12.2024r.
Kryterium oceny ofert
jest -cena 100%
Zamawiający celem wyboru najkorzystniejszej
oferty porówna wartość „Razem brutto”
Załącznik wymagane, które Wykonawca winien
złożyć :
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy
- wypełniony i podpisany formularz
asortymentowo- kalkulacyjny
- oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie
wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do
zamawiającego" lub kontakt pod numer 504 265 228
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
podpisanie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-27
11:43:18
|
Katarzyna Kałucka |
Zamawiający informuje o złożonych ofertach w postępowaniu : HANDEL HURTOWY DARIUSZ ŁUKASIEWICZ - wartość oferty brutto 53 826.00 PLN ZBOREK Z.KUSIAK M.KUSIAK SPÓŁKA JAWNA - wartość oferty brutto 60 382.00 PLN Green Basket Sp. z o. o. - wartość oferty brutto 70 280.00 PLN |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?