Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP.6.2023 Usługi fizjoterapeutyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 15-12-2023 12:10:00
Składania : 27-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 27-12-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz. U. UE. L z 2014 r. nr 94, poz. 65 ze zm.).

 

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii

         85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

 

Nazwa postępowania:

Usługi fizjoterapeutyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem”  Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

 

UWAGA:

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania.

Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.

Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.

 

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na JEDNĄ - konkretną część/zadanie.

Zamawiający informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 91 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. ogranicza liczbę części, które może udzielić jednemu Wykonawcy. Zamawiający wskazuje, że jednemu Wykonawcy może być udzielona jedna (1) część przedmiotu zamówienia określona w niniejszym postępowaniu. W związku z tym maksymalna liczba części, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy wynosi jeden (1).

Treść art.  91  „[Podział zamówienia na części] ustawy Pzp.:

ust. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia, lub dopuścić możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania o udzielenie zamówienia, określając zakres i przedmiot części oraz wskazując, czy ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.

(…)

ust. 3. Zamawiający może ograniczyć liczbę części, którą można udzielić jednemu wykonawcy, pod warunkiem że maksymalną liczbę części, jaka może być udzielona jednemu wykonawcy, wskaże w ogłoszeniu o zamówieniu, a w przypadku trybu negocjacji bez ogłoszenia - w zaproszeniu do negocjacji.”

Zamawiający informuje, że oferta złożona na więcej niż jedną część przez danego Wykonawcę zostanie odrzucona.


INFORMACJE WSPÓLNE DLA CZĘŚCI/ZADAŃ OD NR 1 DO NR 6

                                 Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe:

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, w tym specjalistycznymi metodami neurorozwojowymi  dla dzieci w wieku 0-2 lat.

 

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie fizjoterapii neurorozwojowej,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

 

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.

 

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy   do kwietnia 2024 r.;

- II turnus od maja 2024 r.  – do sierpnia 2024 r.

 - III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.

 

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:

Przyjmując:   

·        1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;

·        6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;

·        13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;

·        21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;

·        29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

 

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe podzielone są na następujące części/zadania:

Część nr 1 – obejmuje około 60 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 2 - obejmuje około 135 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 3 - obejmuje około 300 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 4 - obejmuje około 400 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 5 - obejmuje około 220 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 6 - obejmuje około 160 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom.

 

INFORMACJE WSPÓLNE DLA CZĘŚCI/ZADAŃ OD NR 7 DO NR 12

Usługi fizjoterapeutyczne:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

 

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

 

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.

 

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy –  do kwietnia 2024 r.;

- II turnus od maja 2024 r.  – do sierpnia 2024 r.

 - III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.

 

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:

Przyjmując:   

·        1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;

·        6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;

·        13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;

·        21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;

·        29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

 

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

Usługi fizjoterapeutyczne podzielone są na następujące części/zadania:

Część nr 7 - obejmuje około 180 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 8 - obejmuje około 300 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 9 - obejmuje około 200 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 10 - obejmuje około 160 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

Część nr 11 - obejmuje około 60 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom.

Część nr 12 - obejmuje około 150 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom.


INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 13

Usługi fizjoterapeutyczne z elementami osteopatii

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych (około 100 h) oraz usług osteopatii (około 152 h) dla dzieci w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej. Łącznie zadanie obejmuje około 252 h.

 

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych oraz osteopatii,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały.

 

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.

 

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy –  do kwietnia 2024 r.;

- II turnus od maja 2024 r.  – do sierpnia 2024 r.

 - III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.

 

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:

Przyjmując:    

·        1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;

·        6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;

·        13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;

·        21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;

·        29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

 

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Część nr 13 - obejmuje około 252 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

 

INFORMACJE WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH ZADAŃ

 

1. Informacje dodatkowe:

·        Wykonawca składa ofertę cenową zgodnie z treścią wzoru zaproponowanego przez Zamawiającego. Formularz ofertowy dla wszystkich części/zadań stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

·        Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie dla danej części/ zadania posługując się przy jej określeniu, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia dla danego zadania oraz zapisami stosownego projektu umowy. Wynagrodzenie podaje się  w postaci:

CZĘŚĆ NR ………

Cena brutto za jedną (1) godzinę (h) zegarową usługi wynosi: ……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)

 

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 413.85 2023-12-15 12:10:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 458.5 2023-12-15 12:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 13.83 2023-12-15 12:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ wwykaz osób.docx docx 17.46 2023-12-15 12:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 55.71 2023-12-15 12:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ zobowiązanie innych podmiotów.rtf rtf 58.86 2023-12-15 12:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej.rtf rtf 47.42 2023-12-15 12:10:00 Postępowanie
Projekty umów.zip zip 89.71 2023-12-15 12:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy dla wszystkich zadań.rtf rtf 188.64 2023-12-15 12:10:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 15.58 2023-12-15 12:10:00 Kryterium
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.doc doc 192 2023-12-27 13:53:37 Publiczna wiadomość
Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 8, odrzuceniu oferty oraz unieważnieniu części nr 2, 3, 6, 9, 11 i 12.doc doc 195 2024-01-04 13:12:57 Publiczna wiadomość
Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 4, 5, 7, 10 i 13.doc doc 224.5 2024-01-11 19:20:43 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 268.58 2024-02-23 20:34:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-23 20:34 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-01-11 19:20 Urszula Łomńska Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 4, 5, 7, 10 i 13.

Informacja dot. wybo [...].doc

2024-01-04 13:12 Urszula Łomńska Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 8, odrzuceniu oferty oraz unieważnieniu części nr 2, 3, 6, 9, 11 i 12.

Informacja dot. wybo [...].doc

2023-12-27 13:53 Urszula Łomńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2023-12-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp. informuje, że na sfinansowanie zadań zamierza przeznaczyć następujące środki finansowe:
- dla części nr 1 w wysokości do 6.000,00 zł brutto;
- dla części nr 2 w wysokości do 13.500,00 zł brutto;
- dla części nr 3 w wysokości do 30.000,00 zł brutto;
- dla części nr 4 w wysokości do 40.000,00 zł brutto;
- dla części nr 5 w wysokości do 22.000,00 zł brutto;
- dla części nr 6 w wysokości do 16.000,00 zł brutto;
- dla części nr 7 w wysokości do 18.000,00 zł brutto;
- dla części nr 8 w wysokości do 30.000,00 zł brutto;
- dla części nr 9 w wysokości do 20.000,00 zł brutto;
- dla części nr 10 w wysokości do 16.000,00 zł brutto;
- dla części nr 11 w wysokości do 6.000,00 zł brutto;
- dla części nr 12 w wysokości do 15.000,00 zł brutto;
- dla części nr 13 w wysokości do 25.200,00 zł brutto.

Łącznie całe postępowanie w wysokości do 257.700,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 471