Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-12-2023 09:51:00 |
Składania : | 18-12-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-22 11:17 | Anna Kankowska | Informacja o wyborze oferty. |
2023-12-18 10:50 | Anna Kankowska | Informacja z otwarcia ofert. |
2023-12-14 13:09 | Anna Kankowska | Zapytanie ofertowe - zmiana kryterium oceny. |
2023-12-14 13:08 | Anna Kankowska |
1. Czy
Producenci
dronów
nie
przewidują
gwarancji
dłuższej
niż
24
miesiące.
Na
ten
okres
zostały
sporządzone
dokumenty
oraz
zapisy
w
książce
gwarancyjnej.
Jeśli
czas
objęty
ochroną
powinien
być
dłuższy
według
zamawiającego
to
zakres
tej
ochrony
powinien
zostać
szczegółowo
opisany.
Zakres
takiej
ochrony
nie
może
być
taki
sam
jak
w
pierwszych
dwóch
latach
eksploatacji,
zapisy
w
instrukcji
obsługi
które
mówią
o
możliwości
zmniejszenia
parametrów
ochronnych
ze
względu
na
zużycie
poszczególnych
elementów.
Jedynym
dokumentem
na
podstawie
którego
rozpatrywane
są
gwarancje
to
instrukcja
obsługi
oraz
karta
gwarancyjna.
Zapisy
dotyczące
ochrony
poza
okresem
gwarancji
nie
zostały
doprecyzowane
W
związku
z
powyższym
czy
zamawiający
dopuści
maksymalną
ilość
punktów
w
okresie
24
miesięcy Odpowiedź: Zamawiający wprowadza zmiany w zapytaniu ofertowym. Zapisy dotyczące ochrony powyżej 24 miesięcy oparte będą na instrukcji obsługi oraz karty gwarancyjnej. 2. Czy Producenci dronów rozróżniają okres gwarancji na drona od gwarancji na baterie Czy zamawiający dopuści gwarancje na baterie na okres 6 miesięcy? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza gwarancję na akumulatory na okres 12 miesięcy. 3. Czy Licencja na oprogramowanie w okresie trwania gwarancji – oprogramowanie dedykowane do drona przez producenta nie posiada licencji i jest darmowe. Proszę o doprecyzowanie przez zamawiającego czy chodzi o oprogramowanie do sterowania czy może licencje na oprogramowanie do mapowania, poszukiwania, ratownictwa, zarządzania flotą ? Jeśli tak to jakie ma posiadać parametry. Odpowiedź: Oprogramowanie typu RDT, która współpracuje z wszystkimi systemami. |
2023-12-13 12:03 | Anna Kankowska |
W
dniu
13.12.2023
r.
do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania: 1) Czy mają być to uprawnienia VLOS czy również BVLOS? Odpowiedź: mają być to uprawnienia BVLOS. 2) Czy szkolenie teoretyczne ma być online czy na żywo? Odpowiedź: Szkolenie teoretyczne ma być online. 3) Kiedy ma odbyć się szkolenie? Odpowiedź. Szkolenie odbędzie na przełomie grudzień 2023 r. - styczeń 2024 r. 4) Ile konkretnie osób ma wziąć udział w szkoleniu? Odpowiedź: Szkolenie dla 4 osób. 5) Czy macie Państwo ewentualnie salę do dyspozycji, w przypadku szkolenia na żywo? Odpowiedź: Dysponujemy salą do przeprowadzenia szkolenia praktycznego. |
Komunikaty