Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-143/23,KS Dostawa opału

Paulina Maciejewska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2023 11:05:00
Składania : 15-12-2023 12:00:00
Otwarcia : 15-12-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

GZGKiM.3331-143/23.KS                                                                                                                                                      Wągrowiec, dnia 7 grudnia 2023 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej

i Mieszkaniowej w Wągrowcu

reprezentowany przez

Szymona Wachowskiego – Dyrektora

62 – 100 Wągrowiec

ul. Janowiecka 98A

Tel, fax - 67 26 21 462

 

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA :

,,Dostawa opału

 

1. Opis przedmiotu zamówienia

            Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 130.000 zł netto, postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz.1605 t. j.) w formie zapytania ofertowego w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektor Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2. Przedmiot  zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest dostawa opału do wskazanych poniżej budynków z podziałem na następujące części zmówienia:

 

CZĘŚĆ I – dostawa węgla do siedziby zamawiającego (Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A) jak również do miejscowości Oporzyn 16, Sienno 29A, Rąbczyn 68, w zakresie:

 

 

Charakterystyka

Planowana ilość dostaw

Węgiel kamienny orzech II – luz

 

- wartość opałowa minimum 26MJ/kg,

- zawartość popiołu nie więcej niż 10%,

- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,

- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%Wtr,

- uziarnienie (granulacja) 25 – 50 mm

19,0 Mg

Miał plus- luz

- wartość opałowa minimum 25MJ/kg,

- zawartość popiołu nie więcej niż 9%,

- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,

- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%Wtr.

10,5 Mg

Groszek plus  - luz

- wartość opałowa minimum 26MJ/kg,

- zawartość popiołu nie więcej niż 9%,

- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,

- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%Wtr.

8,5 Mg

Groszek plus  - worki

- wartość opałowa minimum 26MJ/kg,

- zawartość popiołu nie więcej niż 10%,

- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,

- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%Wtr.

12,7 Mg

 

                                                                                                                                          

CZĘŚĆ II – dostawa pelletu do miejscowości Żelice 55, w zakresie:

 

 

 

Charakterystyka

Planowana ilość dostaw

Pellet  - w workach o pojemności po 15kg

- wartość opałowa minimum 18MJ/kg,

- zawartość popiołu nie więcej niż 0,7%,   

- zawartość wilgotności maksymalnie 10%Wtr,

- musi odpowiadać normie  PN-EN ISO 17225-2:2014.

     7,0 Mg

 

Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznych dostaw opału.

 

3. Termin realizacji zamówienia:. od 1 stycznia 2024 roku do 30 kwietnia 2024 roku – po każdorazowym złożeniu zamówienia.

 

4. Miejsce złożenia oferty:

Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/,

 

5. Wymagania formalne

         a)       Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1,

         b)      Zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 2.

 

6. Termin składania ofert do 15 grudnia 2023 roku do godziny 12:00.

 

7. Termin zapłaty wynagrodzenia:

a)       Zamawiający przewiduje wystawienie jednej faktury w miesiącu w okresie trwania umowy,

b)      Wystawienie faktury musi być poprzedzone protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez osobę zgłaszającą zapotrzebowanie na opał,

c)       Obowiązkiem Wykonawcy jest dołączenie do każdej faktury świadectwa jakości opału,

d)      Zamawiający zobowiązuje się opłacić fakturę w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

 

 8. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie się z Zamawiającym:

        a)       w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Paulina Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu, Szymon Wachowski - dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu,                ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262 14 62 e –mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

     b)      w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

9. Przy wyborze ofert zamawiający będzie kierował się::

       a)       Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena,

       b)      Waga kryterium: 100%.

 

 

 

10. Obowiązek informacyjny

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

      a)       Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu. 

    b)      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

     c)       Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

    d)      Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.

     e)       Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

     f)       Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

     g)      W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

·         prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

·         prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

·         prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 

·         prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

    h)      Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

      i)        Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa


DYREKTOR

Szymon Wachowski


Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Wzór umowy.                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 208.36 2023-12-07 11:05:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - druk oferty..pdf pdf 136.56 2023-12-07 11:05:00 Postępowanie
Załącznik nr2 wzór umowy.pdf pdf 170.58 2023-12-07 11:05:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - druk oferty..doc doc 64 2023-12-07 11:05:00 Kryterium
Załącznik nr2 wzór umowy.pdf pdf 170.58 2023-12-07 11:05:00 Kryterium

Komunikaty

2023-12-08 10:33 Paulina Maciejewska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje unieważnione ze względu na błedne umieszczenie zapytania ofertowego na platfornie zakupowej.
Zapytanie nie zostało podzielone na platformie zakupowej na cześci tak, jak to opisano w zapytaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 1 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Zaparafowany wzór umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr2 wzór u [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 218