Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZP/19/XI/2023 Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. w 2024 r.

Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2023 15:17:00
Składania : 14-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-12-2023 09:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 174.38 2023-12-06 15:17:00 Postępowanie
SWZ - paliwa, opał.docx docx 137.97 2023-12-06 15:17:00 Postępowanie
SWZ - paliwa, opał.pdf pdf 948.18 2023-12-06 15:17:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 253.86 2023-12-14 13:37:23 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania na część 1.pdf pdf 200.92 2023-12-14 13:39:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania część 2.pdf pdf 217.8 2023-12-19 09:07:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-19 09:07 Iwona Gołkowska Ogłoszenie o wyniku postępowania Część 2 ekogroszek.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-12-14 13:39 Iwona Gołkowska Informacja o unieważnieniu części 1 zamówienia.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2023-12-14 13:37 Iwona Gołkowska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-14 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia wynosi na:
 zadanie część 1: 294 892,50 zł brutto (łącznie z prawem opcji),
 zadanie część 2: 36 900,00 zł brutto (łącznie z prawem opcji).
Łącznie kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 331 792,50 zł brutto (razem z prawem opcji).

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 237