Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-12-2023 14:47:00 |
Składania : | 07-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 07-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, w oparciu o regulamin wewnętrzny.
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe
2. Opis przedmiotu zamówienia
(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)
2.1 Zamawiający zleci zorganizowanie spotkania wigilijnego dla 27 osób, w dniu 14.12.2023 r. w lokalu Oferenta, znajdującym się na terenie Miasta Starachowice, w godz.: 12:00-15:00 (lub po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym), wraz z przygotowaniem świątecznych dekoracji, z zapewnieniem obsługi oraz z przygotowaniem następującego menu:
Lp. |
Lista potraw |
ilość/waga na osobę |
1. |
Paszteciki z grzybami |
3 szt./porcja na osobę ( około 150 g porcja) |
2. |
Barszcz czerwony |
400 ml na osobę |
3. |
Pierogi z grzybami i z kapustą |
6 szt./porcja na osobę ( około 300 g porcja) |
4. |
Śledzie po kaszubsku |
Około 150 g na osobę |
5. |
Ryba po grecku |
Około 250 g na osobę |
6. |
Mandarynki |
Łącznie 30 szt. |
7. |
Dwa rodzaje ciast ( sernik i piernik) |
Około 300 g na osobę |
8. |
Pieczywo |
Około 3 kromki na osobę |
9. |
Kawa, herbata, kompot z suszu |
Łącznie około 1l na osobę |
2.2 Spotkanie odbędzie się w pomieszczeniu dostępnym wyłącznie dla uczestników spotkania.
2.3 Zgłoszenie ostatecznej liczby uczestników nastąpi najpóźniej dwa dni przed zaplanowaną datą spotkania wigilijnego.
Proszę o podanie ceny (brutto) za osobę.
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
3.1 Termin:14.12.2023 r.
3.2 Miejsce: Lokal Oferenta, na terenie Miasta Starachowice
4. Kryteria oceny ofert.
4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
5.3 Przesłanie wypełnionych oświadczeń, załączonych do postępowania.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150
Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Osoba do kontaktu: Anna Popławiec tel. 790 686 898
Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania postępowania, w przypadku braku środków na jego realizację.
Komunikaty