Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAG.26.7.24 Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców na rok 2024

Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2023 13:30:00
Składania : 12-12-2023 11:00:00
Otwarcia : 12-12-2023 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 145.25 2023-12-04 13:30:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1845.19 2023-12-04 13:30:00 Postępowanie
Zal. 1_Formularz ofertowy.docx docx 32.52 2023-12-04 13:30:00 Postępowanie
Zal. 2_1_Formularz cenowy.xlsx xlsx 20.63 2023-12-04 13:30:00 Postępowanie
Zal. 2_2_Formularz cenowy.xlsx xlsx 17.64 2023-12-04 13:30:00 Postępowanie
Zal. 3_Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 24.53 2023-12-04 13:30:00 Postępowanie
Zal. 4_Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się.docx docx 16.9 2023-12-04 13:30:00 Postępowanie
Zal. 5_Projekt umowy.pdf pdf 153.34 2023-12-04 13:30:00 Postępowanie
Zal. 6_Grupa kapitalowa.docx docx 17.87 2023-12-04 13:30:00 Postępowanie
info z otwarcia.docx docx 17.89 2023-12-12 14:09:25 Publiczna wiadomość
ogł o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 63.81 2023-12-12 14:15:14 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania.pdf pdf 151 2023-12-12 14:15:14 Publiczna wiadomość
info o kwocie.pdf pdf 20.86 2023-12-12 11:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-12 14:16 Martyna Franczuk Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając w oparciu o zapisy art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605) zwanej dalej „ustawą Pzp”, zawiadamiam o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rok 2024, nr spr. DAG.26.7.24 w Części I i II.

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: w terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert, tj. do dnia 12.12.2023 r. do godz. 11:00 w każdej części (I i II) wpłynęły po dwie (2) oferty. Kwoty złożonych ofert przekraczają środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwot do cen złożonych najkorzystniejszych ofert.
2023-12-12 14:15 Martyna Franczuk Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania - informacja w załączeniu.

ogł o unieważnieniu [...].pdf

unieważnienie postęp [...].pdf

2023-12-12 14:09 Martyna Franczuk W załączeniu informacja o złożonych ofertach.

info z otwarcia.docx

2023-12-12 11:00 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie: Zamawiający informuję, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia wynosi: 94 864,85 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt cztery złote 85/100), w tym z podziałem na części: Część nr 1 – 64 980,05 zł, Część nr 2 – 29 884,80 zł.

info o kwocie.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 194