Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MGOPS.2610.6.2023 PRZYGOTOWANIE I DOWÓZ POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW OŚRODKÓW WSPARCIA DLA SENIORÓW W USTRZYKACH DOLNYCH W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2024 r.

Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2023 19:27:00
Składania : 07-12-2023 15:00:00
Otwarcia : 07-12-2023 15:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - Posiłki ABS i SENIOR+ na 2024 r..pdf pdf 518.01 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 216.26 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Formularz oferty.docx docx 29.96 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału agr.docx docx 22.61 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - Grupa kapitałowa.docx docx 18.12 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 5 Wykaz osób.doc doc 32.5 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - Wykaz zrealizowanych usług.doc doc 35 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 7 Wykaz wyposażenia zakładu.docx docx 17.05 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 8 Wykaz osób (do wyliczenia punktacji).doc doc 37.5 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 9 Zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx docx 17.94 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 10 - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.docx docx 20.33 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Zał. nr 11 WZÓR UMOWY.pdf pdf 307.84 2023-11-29 19:27:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 156.94 2023-12-07 16:11:05 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 166.76 2023-12-19 20:09:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-19 20:09 Agnieszka Fischer Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2024 r.” zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-12-07 16:11 Agnieszka Fischer Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) przekazuje w załączeniu informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-07 15:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć łączną kwotę133.000,00 zł, w tym:
- na pokrycie kosztów posiłków dla uczestników Dziennego Domu SENIOR+ (część 1 postępowania) - 43.000,00 zł
- na pokrycie kosztów posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" (część 2 postępowania) - 90.000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 301