- Strona główna
- Postępowanie ID 854483
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSR.271.48.2023 Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym: Część 1: Zakup sprzętu dydaktycznego oraz oprogramowania dla szkół Gminy Miasta Pruszków. Część 2: Zakup sprzętu dydaktycznego oraz oprogramowania dla szkół.
Wystawiający
-
UżytkownikReferat ds. zamówień publicznych.
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-27 17:00:00
-
Składania2023-12-15 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-15 10:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-15
08:24:42
|
Referat ds. zamówień publicznych. |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Działając
na
podstawie
art.
260
ust.
1
i
ust.
2
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.U.
z 2023 r poz. 1605 ze zmianami) – dalej: ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie. Uzasadnienie prawne. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie z art. 256 ustawy Pzp. Art. 256 ustawy Pzp „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”. Uzasadnienie faktyczne. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 256 Pzp - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamówienie to objęte jest dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn.: E- usługi dla szkół w ramach ZIT – nr umowy RPMA.02.01.02-14-i479/21-00. Umowa o dofinansowanie projektu została wydłużona do 20.12.2023 r., Zamawiający przystępując do rozpoczęcia procedury oparł się na przygotowanym Opisie przedmiotu zamówienia. W OPZ wskazane są poszczególne elementy zamówienia, które składają się na przedmiot zamówienia, tj. sprzęt multimedialny oraz sprzęt dydaktyczny dla Szkół Gminnych Miasta Pruszkowa. Zamawiający otrzymał wnioski od Wykonawców informujące, że po zapoznaniu się z OPZ niektóre wymagane przez Zamawiajacego elementy zamówienia został wycofane z rynku. Zamawiający biorąc pod uwagę zapytania Wykonawców podjął decyzję o konieczności przeprowadzenia szczegółowej weryfikacji Opisu Przedmiotu zamówienia. W związku z wystąpieniem tej okoliczności, w ocenie Zamawiającego może zajść konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia w sposób istotny w stosunku do pierwotnie określonego. Taka zmiana zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wiąże się ze zmianą treści ogłoszenia o zamówieniu a zatem przedłużenia terminu składania ofert, o czas niezbędny na ich przygotowanie przez Wykonawcę. Zamiana terminu składania ofert wpłynie także na przedłużenie terminu realizacji zadania, konsekwencje czego będzie przekroczenie terminu realizacji projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne. |
2023-12-14
13:12:41
|
Referat ds. zamówień publicznych.. |
WSR.271.5.48.2023-
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2023-12-06
11:14:31
|
Referat ds. zamówień publicznych. |
WSR.271.4.48.2023
(293)
-
zmiana
terminu
składania
ofert
II,
ogłoszenie
o
zmianie.
Załączniki |
2023-12-04
16:19:36
|
Referat ds. zamówień publicznych. |
WSR.271.4.48.2023
(292)
-
zmiana
terminu
składania
ofert,
ogłoszenie
o
zmianie.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?