Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-11-2023 09:49:00 |
Składania : | 06-12-2023 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez
Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Urzędu Gminy w
Przemęcie
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na opracowanie projektu budowlanego oraz
projektów branżowych dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu
użytkowania części budynku sali wiejskiej w miejscowości
Solec Nowy”
Zamawiający:
Gmina Przemęt z siedzibą w Przemęcie przy ul.
Jagiellońskiej 8, 64-234 Przemęt, NIP: 9231651446
I. Osoby upoważnione
do kontaktów:
Iwona Gawron - iwona.gawron@przemet.pl
Ewa Piechowiak –
ewa.piechowiak@przemet.pl
Joanna Skrzypczak
– joanna.skrzypczak@przemet.pl
II. Opis przedmiotu
zamówienia:
Opracowanie projektu budowlanego oraz projektów
branżowych dla inwestycji pn.: „Przebudowa i
zmiana sposobu użytkowania części budynku sali wiejskiej w miejscowości
Solec Nowy”.
Celem zadania jest
opracowanie sposobu na:
- przebudowę i
zmiany sposobu użytkowania części budynku sali wiejskiej (dawna remiza OSP) na węzeł sanitarny (łazienki),
- przystosowanie
poddasza,
- przebudowę
wejścia głównego (dawnej bramy remizy) i bocznego (wejścia na poddasze),
- prace
elewacyjne.
Przedmiot zamówienia
obejmuje:
· inwentaryzację budynku w tym istniejących
instalacji,
· uzyskanie
mapy zasadniczej do celów uzyskania decyzji o warunkach zabudowy,
· uzyskanie
mapy do celów projektowych,
· wykonanie
projektu architektoniczno-budowlanego w zakresie niezbędnym uzyskania
pozwolenia na budowę,
· wykonanie
projektu zagospodarowania terenu,
· wykonanie
projektu technicznego dla celów realizacji inwestycji,
· uzyskanie
niezbędnych decyzji, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do uzyskania pozwolenia
na budowę w tym m. in. decyzji o warunkach zabudowy,
· wykonanie kosztorysów
inwestorskich – wszystkich branż,
· wykonanie przedmiarów
robót – wszystkich branż,
· wykonanie kosztorysów
ofertowych – wszystkich branż,
· wykonanie specyfikacji
technicznej wykonania robót – wszystkich branż.
III. Termin realizacji
zamówienia:
Zamówienie
realizowane będzie od dnia podpisania umowy do 31.10.2024 r.
IV. Opis sposobu
wyboru oferty:
Przy dokonywaniu
wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria:
Cena
(waga 100 % = 100 pkt) liczona wg wzoru C = Cn/Cb x 100 pkt
gdzie
Cn - Cena najniższej oferty, Cb - Cena badanej oferty
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z
realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia.
V. Ofertę
należy złożyć do dnia: 06.12.2023 r.
VI. Wynagrodzenie:
1) Podstawą do wystawienia faktury będzie
dokonany odbiór przedmiotu zamówienia i obustronnie podpisany
protokół zdawczo-odbiorczy stwierdzający dostarczenie przez Wykonawcę
przedmiotu umowy.
2) Wynagrodzenie Wykonawcy
zostanie przekazane na wskazany przez niego rachunek bankowy.
3) Za dzień zapłaty uważa się
dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
VII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia
postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając Wykonawców. Oferty złożone po terminie składania
ofert nie będą rozpatrywane.
UWAGA: Zalecane wizja lokalna budynku sali wiejskiej w miejscowości Solec Nowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 65 615 69 53
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty