- Strona główna
- Postępowanie ID 852990
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OŚ.271.3.2023.JK Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Brojce w latach 2024-2025
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Goszczyński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-24 09:37:00
-
Składania2023-12-11 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-11 09:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-01
21:06:59
|
Łukasz Goszczyński |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Na
podstawie
art.
256
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
ze
zm.)
informuje
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
prowadzonego
w
trybie
podstawowym
pn.
„Odbiór
i
transport
odpadów
komunalnych
z
terenu
Gminy
Brojce
w
latach
2024-2025”. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 256 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.. W niniejszym postępowaniu, w dniu dzisiejszym Zamawiający w odpowiedzi na pytania Wykonawcy, dokonał modyfikacji zapisów SWZ oraz załączników nr 1 i 5 do SWZ w taki sposób, iż zmiany te miały charakter istotny. Jedną ze zmian było usunięcie jednego z kryteriów oceny ofert. Przed opublikowaniem zmian na stronie prowadzonego postępowania zostały złożone dwie oferty, które złożone zostały, na w chwili ich składania aktualnym, a po opublikowaniu zmian przez Zamawiającego, na nieaktualnym wzorze formularza ofertowego. W związku z tym, po analizie przepisów prawa, Zamawiający uznał, iż dalsze prowadzenie postępowania w przedmiotowym zakresie jest nieuzasadnione i niesie za sobą ryzyko poważnego zaburzenia konkurencji w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli oferty. Biorąc pod uwagę przywołane okoliczności prawne i faktyczne Zamawiający informuje, że postępowanie zostaje unieważnione. |
2023-12-01
21:06:36
|
Łukasz Goszczyński |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
oraz
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
-
unieważnienie
z
dn.
01.12.2023
Załączniki |
2023-12-01
14:55:01
|
Łukasz Goszczyński |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
o
zamówieniu
z
dn.
01.12.2023
r.
Załączniki |
2023-12-01
14:54:09
|
Łukasz Goszczyński |
Odpowiedzi
na
pytania
Wykonawcy
z
dn.
01.12.2023
r.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?