- Strona główna
- Postępowanie ID 852173
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RIM.271.13.2023 „Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych na terenie miasta Słupcy”
Wystawiający
-
UżytkownikSylwia Frydrychowicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-23 08:14:00
-
Składania2023-12-04 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-04 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-05
10:04:54
|
Sylwia Frydrychowicz |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Art.
255
pkt
1
ustawy
PZP Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert. |
2023-12-04
11:56:39
|
Sylwia Frydrychowicz |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
z
dnia
04.12.2023 Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 04.12.2023 Załączniki |
2023-12-04
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający - Gmina Miejska Słupca, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć: część 1 - 50 793,00 zł, część 2 - 51 905,00 zł, część 3 - 50 794,00 zł, część 4 - 46 508,00 zł. Razem: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?