Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.OZ.271.16.2023.MC Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV

Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2023 15:35:00
Składania : 04-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 04-12-2023 09:20:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 189.87 2023-11-24 15:35:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 86.9 2023-11-24 15:35:00 Postępowanie
zał. nr 1 Wykaz PPE.xls xls 42.5 2023-11-24 15:35:00 Postępowanie
zał. nr 2 Formularz oferty.docx docx 40.32 2023-11-24 15:35:00 Postępowanie
zał. nr 3 ośw. art. 125 ust. 1.docx docx 21.8 2023-11-24 15:35:00 Postępowanie
zał. nr 4 ośw. art. 117 ust. 4.doc doc 145 2023-11-24 15:35:00 Postępowanie
zał. nr 5 ośw. o aktualności danych.docx docx 19.18 2023-11-24 15:35:13 Postępowanie
zał. nr 6 ośw. dot. grupy kapitałowej.doc doc 146.5 2023-11-24 15:35:13 Postępowanie
zał. nr 7 ośw. o posiadaniu koncesji i umowy.docx docx 19.53 2023-11-24 15:35:13 Postępowanie
zał. nr 8 projektowane postanowienia umowy.docx docx 74.45 2023-11-24 15:35:13 Postępowanie
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 399 2023-12-05 12:40:17 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 153.82 2023-12-05 12:40:17 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 153.82 2023-12-05 12:41:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-05 12:41 Magdalena Czerniej Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV“.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1, o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych pn.: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV“, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 04.12.2023 r. g. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-12-05 12:40 Magdalena Czerniej Zamawiający udostępnia informację o unieważnieniu postępowania.

Informacja o unieważ [...].doc

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-12-04 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 472 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 242