- Strona główna
- Postępowanie ID 850247
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RI.271.1.9.2023 Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Gminy Debrzno na rok 2024
Wystawiający
-
UżytkownikProjekty Anna Król
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-20 12:45:00
-
Składania2023-11-27 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-11-27 09:05:00
-
Tryb
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
RI.271.1.9.2023 Debrzno, 20.11.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Debrzno
reprezentowana przez
p. Wojciech Kallas – Burmistrz Debrzna
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 roku- Prawo Zamówień
Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień
publicznych w Urzędzie Miejskim w Debrznie o wartości poniżej 130 000 złotych netto stanowiącym
załącznik nr 1 do zarządzenia nr
252.553.2020 Burmistrza Debrzna z dnia 30 grudnia 2020 r.
2. Opis przedmiotu
zamówienia:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń Gminy
Debrzno na rok 2024 w szacunkowych ilościach:
benzyna
bezołowiowa Pb 95
- 1.000 litrów
olej napędowy - 15.000 litrów
3.
Wymagania związane
z wykonaniem zamówienia:
a)
Termin
wykonania zamówienia od 01.01.2024 r. do
31.12.2024 r.
b)
Zamawiający
dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podana w opisie
przedmiotu zamówienia bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
c)
Benzyna
bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu
Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych
dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680 z późn. zm.) oraz odpowiednio Normy PN-EN
228 i PN-EN 590.
d)
Dostawa
polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego (według wykazu
przekazanego
Wykonawcy w dniu zawarcia umowy) na stacji paliw Wykonawcy (znajdującej się w
odległości do 3 km od siedziby Zamawiającego). Odbiór towarów odbywać się
będzie bezgotówkowo i rejestrowany będzie na kartę paliwową/listę zbiorczą zawierającą
w szczególności: datę tankowania, rodzaj
pobranego paliwa, ilość zatankowanego
paliwa, markę i
nr rejestracyjny pojazdu/
markę urządzenia, nazwisko i potwierdzenie osoby pobierającej.
e)
Rozliczanie
zawartych transakcji odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie wystawianych faktur VAT, przy czym ustala się
następujące okresy rozliczeniowe: od 1 dnia każdego miesiąca do ostatniego dnia
miesiąca.
f)
Z
uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i
urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4.
Sposób uzyskania
dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: Dawid Kleist - tel.: 59 83 35351 w.30,
e-mail: d.kleist@debrzno.pl
5.
Kryteria oceny
ofert:
a)
Cena
– 60%
b)
Upust
– 40%
6.
Wymagania stawiane
Wykonawcom:
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe
warunki:
a)
Posiadanie
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)
Posiadanie
koncesji lub pozwolenia wymaganego do prowadzenia detalicznej sprzedaży paliw
lub innego dokumentu potwierdzającego uprawnienia do prowadzenia działalności
objętej przedmiotem zamówienia;
c)
Dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania
zamówienia; Wykonawca powinien posiadać
co najmniej 1 stację benzynową zlokalizowaną w
odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego.
d)
Cena
ofertowa cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją
zamówienia.
7.
Złożone oferty będą oceniane przez
Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
a)
CENA:- 60%
C = [C min / C bad]
x 60
gdzie:
C - liczba
punktów za cenę oferty brutto
C min
- najniższa cena ofertowa brutto
C bad
- cena oferty badanej brutto
b) UPUST:
– 40%
U = [U bad / U max]
x 40
gdzie:
U - liczba
punktów za upust
U max
– maksymalny udzielony upust
U bad
– udzielony upust oferty badanej
Oceną
oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria :
P
= C + U
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie
ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady
zaokrągleń matematycznych.
8.
Ofertę należy złożyć
za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 27.11.2023 r. do godz. 09.00
9. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej
„RODO” informuję, że:
2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez
Urząd Miejski w Debrznie danych
osobowych wykonawców jest Burmistrz
Debrzna , adres Urzędu Miejskiego w
Debrznie: ul. Traugutta 2,
77-310 Debrzno tel. 59 83 35 351 .
3. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Pani Bernadeta Kopeć tel.
59 83 35 351 wew. 51.
4. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w
celu możliwości wykonywania przez Urząd
Miejski w Debrznie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w
ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach.
5. Pozyskane od klientów dane osobowe nie będą
udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą
przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii
archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla
organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między
beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności
zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresu
przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji
w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
7. Klienci Urzędu mają prawo dostępu do swoich danych
osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie
zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie
ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
10. W większości przypadków przetwarzanie danych
osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest
obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być
dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W
sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie
poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może
skutkować pozostawieniem wniosku bez
rozpatrzenia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-27
13:08:45
|
Projekty Anna Król |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?