Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AT.ZP.271.38.2023.MW Dostawa produktów żywnościowych Przedszkola Miejskiego nr 24 „Słupski Niedźwiadek Szczęścia” w Słupsku

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2023 09:26:00
Składania : 27-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 27-11-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ z załącznikami.zip zip 2522.52 2023-11-17 09:26:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 222.9 2023-11-17 09:26:00 Postępowanie
img20231127_12534069.pdf pdf 769.14 2023-11-27 12:57:15 Publiczna wiadomość
wybór - strona.pdf pdf 485.53 2023-12-11 08:52:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-11 08:52 Marcin Weitmann W załączeniu znajduje się: INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT W ZAKRESIE
CZĘŚCI 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7 i 8.

wybór - strona.pdf

2023-11-27 12:57 Marcin Weitmann W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

img20231127_12534069 [...].pdf

2023-11-17 09:35 Marcin Weitmann Działając na podstawie art. 222 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 286 596,52 zł brutto, w tym: Część Nr 1 – jaja 5 112,00 zł brutto Część Nr 2 – mleko i produkty mleczarskie 53 644,93 zł brutto Część Nr 3 – artykuły spożywcze różne 45 141,82 zł brutto Część Nr 4 – pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15 247,45 zł brutto Część Nr 5 – mięso, wędliny 65 173,45 zł brutto Część Nr 6 – warzywa i owoce 79 649,02 zł brutto Część Nr 7 – mrożonki 10 179,84 zł brutto Część Nr 8 – ryby świeże, wędzone i mrożone 12 448,01 zł brutto
2023-11-17 09:29 Marcin Weitmann Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 432