-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 847905
Postępowanie:
53/11/2023 Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki 53/11/2023
Wystawiający
-
UżytkownikDział Zakupów
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-15 11:59:00
-
Składania2023-11-20 23:59:00
-
TrybOgłoszenie do postępowania - formularz aktywny
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz formularz oferty.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ;
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówienia publicznego jest Międzynarodowy Instytut Mechanizmów i Maszyn Molekularnych Polskiej Akademii Nauk z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Flisa 6 (02-247 Warszawa), wpisany do rejestru instytutów Polskiej Akademii Nauk pod numerem RIN-II-71/20, o numerze NIP: 7011013688, o numerze REGON: 387899800.
2. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail welcome@imol.institute.
3. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem jest możliwy pod adresem welcome@imol.institute.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, co oznacza, że ich przetwarzanie jest niezbędne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.
5. Administrator przetwarza dane osobowe, które są niezbędne do realizacji celów wskazanych powyżej w tym szczególności nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności.
6. Ponadto Administrator może przetwarzać inne kategorie danych osobowych, o ile nie można zakwalifikować tych danych do żadnej ze wskazanych grup, a przetwarzanie jest dokonywane w celach określonych niniejszą informacją lub zostały dobrowolnie przez Państwa przekazane w ofercie.
7. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 PZP jak również podmioty którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz podmiot prowadzący Platformę Zakupową.
8. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo w przypadku gdy czas trwania umowy jest dłuższy - przez cały czas trwania umowy. W przypadku zamówienia publicznego realizowanego w ramach projektów finansowanych lub współfinansowanych z innych źródeł niż Administratora, dane osobowe będą przetwarzane przez czas określony w tych projektach.
9. Podanie danych osobowych było dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego.
10. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, nie będą wykorzystywane w celu profilowania.
11. Posiadają Państwo prawo do:
a. żądania dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO) – prawo do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są Państwa dane osobowe, a jeśli ma to miejsce - do uzyskania dostępu do nich. Administrator dostarczy Państwu na żądanie kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwrócą się Państwo, Administratora może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych;
b. sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO) – z uwzględnieniem celu przetwarzania przysługuje Państwu prawo do niezwłocznego sprostowania Państwa danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz do żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – prawo do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w następujących przypadkach, gdy: (i) kwestionują Państwo prawidłowość danych osobowych przetwarzanych przez administratora, (ii) przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezgodne z prawem, a sprzeciwiono się usunięciu swoich danych osobowych, (iii) Administrator nie potrzebuje już Państwa danych osobowych, ale są one potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W przypadku realizacji prawa do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe, z wyjątkiem ich przechowywania, wyłącznie za Państwa zgodą lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d. wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
12. Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
2023-11-21
10:29:01
|
Dział Zakupów |
Zamawiający
publikuje
ogłoszenie
o
nieudzielonym
zamówieniu.
Załączniki |
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.