- Strona główna
- Postępowanie ID 845674
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DAO.0700.4.25.2023.JA Zapytanie ofertowe poniżej progu - Usługi - Przewiezienie ze starej siedziby przy ul. 1 Maja 105 do nowej siedziby ul. Sikorskiego 20 części wyposażenia oraz zasobu akt składnicy akt Powiatowego Urzedu Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Wystawiający
-
UżytkownikMichał Skórski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-10 11:51:00
-
Składania2023-11-17 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-11-17 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa realizacji przewiezienia części wyposażenia oraz zasobu akt Składnicy Akt Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej z budynku przy ul. 1 Maja 105 do budynku mieszczącego się przy ul. Sikorskiego 20 /odległość 5 km w jedną stronę/ wg. załączonego Załącznika nr 1
W/w przewiezienie będzie obejmować :
- wyposażenie: telefony, wentylatory, meble biurowe
- segregatory z dokumentami
- teczki akt osobowych osób bezrobotnych
Przewidywany zakres czynności do wykonania obejmować będzie:
- dostarczenie odpowiedniej ilości kartonów, pudełek, pojemników do wskazanych pomieszczeń przed rozpoczęciem przeprowadzki,
- sukcesywnie w miarę potrzeb i zgłaszanego zapotrzebowania
plombowanie w obecności pracownika PUP w Skarżysku- Kamiennej kartonów, pojemników.
- załadunek akt ze Składnicy Akt do pojemników, kartonów
- zniesienie kartonów, pojemników na parking przed budynek PUP załadunek na samochód
- transport samochodem do nowej siedziby przy ul. Sikorskiego 20 rozładunek samochodu i wniesienie pojemników / winda/, pojemników do odpowiednich pomieszczeń w nowej lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego
Oszacowaną kubaturę wyposażenia oraz wykaz wyposażenia i zasobu akt PUP do przewiezienia przedstawiono w Załączniku n 1.
Firma zapewni min. ok. 30 szt. pojemników, dodatkowo kartonów, zapewni profesjonalne zabezpieczenie wyposażenia, zasobu akt osobowych na czas transportu przy użyciu kartonów, styropianu, folii pęcherzykowej, folii stretch i koców przemysłowych.
Każdy pojemnik powinien posiadać naklejoną czystą etykietę na której pracownik PUP zamieści informację : co znajduje się w pojemniku, oznaczenie działu, zespołu wraz z numerem pokoju
Firma powinna posiadać co najmniej dwa samochody ciężarowe o pojemności ładunkowej min. 10 -15m³ oraz zapewnić co najmniej 4 osobowy zespół do obsługi transportu.
Teczki akt osobowych osób bezrobotnych znajdują się w składnicy akt zlokalizowanej w piwnicy budynku i na parterze budynku , pozostałe akta i dokumenty znajdują się na parterze, I i II piętrze budynku.
Pakowanie wyposażenia , segregatorów, akt do pojemników, kartonów poza Składnicą Akt dokonują pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej we własnym zakresie po dostarczeniu przez wykonawcę odpowiedniej ilości pojemników, kartonów oraz wypełniają czystą etykietę znajdującą się na pojemniku.
Termin wykonania zamówienia wynosi do 15 dni roboczych od dnia rozpoczęcia realizacji przewiezienia.
Przewiezienie wyposażenia oraz zasobu akt powinno się odbywać od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 -14:00.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 412517388
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-17
13:50:32
|
Michał Skórski |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Postępowanie
unieważniono. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 17.11.2023 r. do godz. 12:00 złożono 2 oferty od następujących wykonawców: 1. Firma Transportowo Usługowa BAKTRANS Dorota Bakowicz Popowo 1, 76-037 Będzino. Wartość oferty wyniosła 39000,00 zł netto, brutto: 47970,00 zł. 2. Marek Joniec Transport Usługi, Zawierzbie 97, 39-204 Żyraków. Wartość oferty wyniosła 49669,92 zł netto, brutto: 61094,00 zł. Oferty odrzucono, ceny ofert przewyższają kwotę jaka zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. |
2023-11-17
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: netto 24390,24 zł., brutto: 30000,00 zł |
2023-11-10
12:04:30
|
Michał Skórski |
Klauzula
informacyjna
Zgodnie
z
art.
13
ust.
1
i
2
rozporządzenia
Parlamentu
Europejskiego
i
Rady
(UE)
2016/679
z
dnia
27
kwietnia
2016
r.
w
sprawie
ochrony
osób
fizycznych
w
związku
z
przetwarzaniem
danych
osobowych
i
w
sprawie
swobodnego
przepływu
takich
danych
oraz
uchylenia
dyrektywy
95/46/WE
(ogólne
rozporządzenie
o
ochronie
danych)
(Dz.
Urz.
UE
L
119
z
04.05.2016,
str.
1),
dalej
„RODO”
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?