Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie usługi audytu energetycznego wybranych budynków Zamawiającego.

Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2023 08:02:00
Składania : 14-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-11-2023 09:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

W zakresie usługi Wykonawca oceni istniejący stan użytkowania energii (profil zużycia energii) budynków oznaczonych literami B; B/B; E; H oraz SWFiS oraz określi możliwości zmniejszenia zużycia energii przy zastosowaniu obliczeń ekonomiczno-energetycznych i środowiskowych, w oparciu o wiedzę techniczną oraz aktualnie obowiązujące przepisy:

1. Ustawa z dnia 13 lutego 2020 r. o zmianie ustawy - Prawo budowlane oraz niektórych innych ustaw.

2. Ustawa z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów.

3. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.

4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 sierpnia 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu weryfikacji audytu energetycznego i części audytu remontowego oraz szczegółowych warunków, jakie powinny spełniać podmioty, którym Bank Gospodarstwa Krajowego może zlecać wykonanie weryfikacji audytów.

5. Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 6 września 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej.

6. Obwieszczenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 8 kwietnia 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

7. Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 9 stycznia 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o efektywności energetycznej.

8. Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii.

9. Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.

Wykonawca wskaże również na przeprowadzenie najbardziej opłacalnych prac, które posłużą do obniżenia kosztów eksploatacyjnych danego budynku ze wskazaniem czasu zwrotu inwestycji.

W ramach audytu energetycznego Wykonawca przeprowadzi analizę termomodernizacyjną, która będzie obejmować:

1. Przegrody zewnętrzne (ściany zewnętrzne, dachy, stropodachy, podłoga na gruncie, stropy zewnętrzne).

2. Instalację centralnego ogrzewania budynku.

3. Instalację ciepłej wody użytkowej.

4. Instalację wentylacji budynku.

5. Zewnętrzną stolarkę okienną.

6. Zewnętrzną stolarkę drzwiową.

7. Zastosowanie Odnawialnych Źródeł Energii (OZE).

8. Instalację wewnętrznego oświetlenia budynku.

Przed sporządzeniem audytu energetycznego zaleca się przeprowadzenie się wizji lokalnej budynków, celem dokładnego zwymiarowania oraz uzyskania istotnych informacji, ekspertyz, opinii przydatnych do przygotowania audytu.

Wyniki audytu wraz z wnioskami należy przygotować w 2 (dwóch) egzemplarzach w formie raportu pisemnego oraz w wersji elektronicznej na pendrive.


Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-11-10 09:58 Jakub Wesołowski Zamawiający w uzupełnieniu zamieszczonego opisu przedmiotu zamówienia wskazuje wielkość powierzchni użytkowej oraz kubatury budynków/segmentów będących przedmiotem zamówienia:
1. Budynek B – powierzchnia użytkowa – 3011 m2, liczba kondygnacji – 5, dostępność do dokumentacji projektowych – jest inwentaryzacja, oraz projekt budowy dźwigu osobowego wewnętrznego, ochrona konserwatorska – budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków Wrocławia,
2. Budynek E – powierzchnia użytkowa – 3748 m2, liczba kondygnacji – 6, dostępność do dokumentacji projektowych – jest inwentaryzacja, oraz projekt budowy, budynku, ochrona konserwatorska – budynek nie znajduje się w gminnej ewidencji zabytków Wrocławia,
3. Budynek H – powierzchnia użytkowa – 5141 m2, liczba kondygnacji – 6, dostępność do dokumentacji projektowych – jest inwentaryzacja, oraz projekt termomodernizacji budynku, ochrona konserwatorska – budynek nie znajduje się w gminnej ewidencji zabytków Wrocławia,
4. Budynek SWFIS – powierzchnia użytkowa – 4026 m2, liczba kondygnacji – 3, dostępność do dokumentacji projektowych – jest inwentaryzacja, ochrona konserwatorska – budynek nie znajduje się w gminnej ewidencji zabytków Wrocławia,
5. Budynek B/B – powierzchnia użytkowa – 2063 m2, liczba kondygnacji – 4, dostępność do dokumentacji projektowych – jest inwentaryzacja, ochrona konserwatorska – budynek nie znajduje się w gminnej ewidencji zabytków Wrocławia,

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena usługi wartość oferty 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2699 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: 6 tygodni (0)
3 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 329