- Strona główna
- Postępowanie ID 843632
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RI.032.78.2023 Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Siekowo
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Skrzypczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-09 09:04:00
-
Składania2023-11-15 23:59:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez
Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Urzędu Gminy w
Przemęcie
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na opracowanie Programu funkcjonalno –
użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów
dla zadania:
„Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w
miejscowości Siekowo”
Zamawiający:
Gmina Przemęt z siedzibą w Przemęcie przy ul.
Jagiellońskiej 8, 64-234 Przemęt, NIP: 9231651446
I. Osoby upoważnione
do kontaktów:
Iwona Gawron -
iwona.gawron@przemet.pl
Joanna Skrzypczak
– joanna.skrzypczak@przemet.pl
II. Opis przedmiotu
zamówienia:
Opracowanie
Programu funkcjonalno – użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów
dla zadania: „Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości
Siekowo”.
Celem inwestycji
jest opracowanie sposobu przebudowy istniejącego otwartego zbiornika
retencyjnego w miejscowości Siekowo (działka o nr geod. 638, numer obrębu
ewidencyjnego: 302901_2.0021, o powierzchni 0,15 ha).
Przedmiot zamówienia
obejmuje:
- opracowanie programu funkcjonalno –
użytkowego. Program musi stanowić dokument zawierający kompletne dane techniczne,
jakościowe dotyczące całego zadania w tym: zakres rzeczowy, parametry techniczne
projektowanych instalacji i urządzeń, wycena wszystkich zadań dotyczących
rzeczowego zakresu projektu, parametry produktów i rezultatów projektu.
Zakres opracowania musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju
Wsi z dnia 8 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu
przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu „Zarządzanie
zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem,
modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju
Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, tj. budowy lub przebudowy otwartych
zbiorników retencyjnych służących do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych,
wód gruntowych lub wód płynących.
- opracowanie szacunkowego zestawienia kosztów sporządzonego
dla projektu, który realizowany będzie metodą „zaprojektuj – wybuduj”.
Szacunkowe zestawienie kosztów
powinno odnosić się do zakresu operacji, które Zamawiający zamierza złożyć do
wniosku o dofinansowanie. W sporządzonym dokumencie należy podać m. in.
wyszczególniony zakres rzeczowy wraz z miernikami oraz koszt operacji wraz ze
wskazaniem ich źródła, na podstawie którego została oszacowana cena. Ceny w Szacunkowym zestawieniu kosztów powinny
zostać określone na podstawie cen rynkowych, w tym danych z zawartych wcześniej
umów lub powszechnie stosowanych aktualnych publikacji. Dokument powinien
zawierać dodatkową kolumnę, w której dla każdej wymienionej pozycji kosztowej
należy wskazać źródło, na podstawie którego oszacowana została cena.
- uzyskanie
zaświadczenia z RDOŚ, o zgodności operacji z wymogami wynikającymi z art. 118-118
b ustawy o ochronie przyrody.
Szczegółowy
zakres i formę programu funkcjonalno-użytkowego określa rozporządzenie Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i form
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz.
2454), zgodnie z którymi należy sporządzić ten dokument.
Dokumenty
programowe dotyczące ogłoszonego naboru wniosków o przyznanie pomocy finansowej
na operację typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” znajdują się na stronie
internetowej: www.dprow.umww.pl
III. Zamawiający
wymaga od Wykonawcy aby:
1) okres gwarancji i rękojmi wynosił 24 miesiące;
a) bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty
odbioru opracowania,
b) w ramach gwarancji Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie w
terminie 5 dni roboczych wszelkich wad w opracowaniu, które ujawnią się w
okresie gwarancji lub rękojmi, a które wynikają z
nieprawidłowego wykonania jakiegokolwiek opracowania projektowego lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania
Wykonawcy,
c) jeżeli Wykonawca nie usunie wad w opracowaniu, ujawnionych w okresie
gwarancji, w
terminie 5 dni roboczych, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie
trzeciej na koszt Wykonawcy.
IV. Prawa
autorskie majątkowe:
Wraz z odbiorem opracowania Wykonawca przekazuje, a Zamawiający przejmuje
autorskie prawa majątkowe do opracowania wykonanego w ramach zlecenia. W ramach
przejętych praw majątkowych Zamawiający będzie mógł bez zgody Wykonawcy i bez
dodatkowego wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy oraz bez żadnych ograniczeń
czasowych i ilościowych:
1) użytkować
opracowanie na własny użytek w celach realizacji przedmiotowych inwestycji, w
tym w szczególności przekazywać opracowanie lub jego dowolną część, a także jego
kopie:
a) innym
wykonawcom jako podstawę lub materiał wyjściowy do wykonania innych opracowań
projektowych,
b) stronom
trzecim biorącym udział w procesie inwestycyjnym;
2) wykorzystywać
opracowanie lub jego dowolną część do prezentacji, w tym na stronach
internetowych;
3) wykorzystywać
opracowanie lub jego dowolną część do opracowania innych dokumentacji
projektowych;
4) wprowadzać
opracowanie lub jego dowolną część do pamięci komputera na dowolnej liczbie
własnych stanowisk komputerowych;
5) zwielokrotniać
opracowanie lub jego część dowolną techniką.
V. Termin realizacji
zamówienia:
Zamówienie
realizowane będzie od dnia podpisania umowy do 08.12.2023 r.
VI. Opis sposobu
wyboru oferty:
Przy dokonywaniu
wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria:
Cena
(waga 100 % = 100 pkt) liczona wg wzoru C = Cn/Cb x 100 pkt
gdzie
Cn - Cena najniższej oferty, Cb - Cena badanej oferty
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z
realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia.
VII.
Ofertę należy złożyć do dnia: 15.11.2023 r.
VIII. Wynagrodzenie:
1) Podstawą do wystawienia faktury będzie
dokonany odbiór przedmiotu zamówienia i obustronnie podpisany
protokół zdawczo-odbiorczy stwierdzający dostarczenie przez Wykonawcę
przedmiotu umowy.
2) Wynagrodzenie Wykonawcy
zostanie przekazane na wskazany przez niego rachunek bankowy.
3) Za dzień zapłaty uważa się
dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia
postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając Wykonawców.
UWAGA: oferty złożone po terminie
składania ofert nie będą rozpatrywane.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 65 615 69 53.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-20
11:36:30
|
Joanna Skrzypczak | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?