Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP- 33/23 Sukcesywna dostawa jednorazowych foliowych ochraniaczy na obuwie na potrzeby RCKiK w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 07-11-2023 12:02:00
Składania : 15-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 15-11-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ ZP-33_23.docx docx 77.16 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
SWZ ZP-33_23.pdf pdf 920.69 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Istotne Postanowienia Umowy.docx docx 74.31 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc doc 123.5 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.docx docx 193.19 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx docx 135.98 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Oświadczenie wykonawcy Grupa Kapitałowa.docx docx 136.35 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Oświadczenie w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji.docx docx 136.46 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji.docx docx 136.09 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu ZP-33_23.pdf pdf 126.84 2023-11-07 12:02:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ.docx docx 48.91 2023-11-09 12:07:17 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ II.docx docx 50.27 2023-11-13 12:52:42 Publiczna wiadomość
ZP-33_23 - Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 668.66 2023-11-15 12:10:08 Publiczna wiadomość
ZP-33_23 - Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (1).pdf pdf 963.21 2023-11-22 14:30:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-22 14:30 Jowita Samek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - ZP-33/23

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Szanowni Państwo,
Stosując się do dyspozycji przepisu art. 260 ust. 1 i 2 w zw. z art. 255 pkt. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku
– Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2023, poz. 1605, 1720) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, Zamawiający
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie zawiadamia, że prowadzone w trybie
podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 Ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na
sukcesywną dostawę jednorazowych foliowych ochraniaczy na obuwie na potrzeby RCKiK w Krakowie (znak
sprawy j.w.)
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 w brzmieniu:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszty najkorzystniejszej oferty
lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
UZASADNIENIE
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 15.11.2023r.
do godz. 10:00 wpłynęły do Zamawiającego cztery oferty:
Oferta nr 1. Abena Polska Sp. z o.o., Siedziba: ul. Nowa 15, Łozienica 72-100 Goleniów
Oferta nr 2. Isla Verde Sp. z o.o., Siedziba: Ul. Kobierzycka 10, 52-315 Wrocław
Oferta nr 3. J.Chodacki, A.Misztal „MEDICA” Spółka Jawna, Siedziba: Ul. Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin
Oferta nr 4. SEL-TECH Paweł Dziedzic, Siedziba: Trzebinia os. Gaj 34/34, 32-541 Trzebinia
oraz po terminie składania ofert wpłynęła jedna kalkulacja cenowa od firmy PROTECTIVE (brak pozostałych
danych).
Na podstawie przeprowadzonych czynności badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający odrzuca trzy oferty
oraz jedną kalkulację cenową złożoną przez:
 Oferta nr 1 Firmy Abena Polska Sp. z o.o., Oferta nr 2 firmy Isla Verde Sp. z o.o., oraz Oferta nr 4 firmy
SEL-TECH Paweł Dziedzic
Podstawa prawna:. art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna:
Wykonawca Firma Abena Polska Sp. z o.o. zaoferowała ochraniacze bez deklaracji zgodności CE, co jest
niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający w wymaganiach jakościowych wskazał parametr
jako wymagany.
Wykonawca Firma Isla Verde Sp. z o.o. został wezwany przez Zamawiającego do przedłożenia
przedmiotowych środków dowodowych, które nie zostały złożone wraz z ofertą. Wykonawca
w wyznaczonym terminie nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca Firma SEL-TECH Paweł Dziedzic zaoferował ochraniacze bez perforacji antypoślizgowej co jest
niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający w wymaganiach jakościowych wskazał parametr
jako wymagany.
Mając na uwadze powyższe oferty należało odrzucić jako niezgodne z treścią specyfikacji warunków
zamówienia.
 Kalkulacja cenowa od firmy PROTECTIVE (brak pozostałych danych)
Podstawa prawna:. art. 226 ust. 1 pkt 1 oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna: Wykonawcy złożył w postępowaniu jedynie Kalkulację cenową co jest niezgodne
z warunkami zamówienia oraz zgodnie z informacją z systemu teleinformatycznego dokument wpłynął
o godzinie 10:19:54, a więc został złożony po terminie składania ofert, przesłany dokument podlega zatem
odrzuceniu.
Firmy J.CHODACKI, A.MISZTAL „MEDICA” SPÓŁKA JAWNA, Siedziba: UL.PRZEMYSŁOWA 4A, 59-300 LUBIN
złożyła ofertę na kwotę brutto 66 420,00 zł. Wartość oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 21 967,20 złotych brutto. Zamawiający nie jest w stanie podwyższyć
kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wartości złożonej oferty.
Uwzględniając powyższy stan faktyczny Zamawiający postanowił jak na wstępie.

ZP-33_23 - Zawiadomi [...].pdf

2023-11-15 12:10 Jowita Samek Informacja z otwarcia ofert - ZP-33/23

ZP-33_23 - Informacj [...].pdf

2023-11-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 44 452,80 złotych.
2023-11-13 12:52 Jowita Samek Wyjaśnienia II treści SWZ - ZP-33/23

Wyjaśnienia treści S [...].docx

2023-11-09 12:07 Jowita Samek Wyjaśnienia treści SWZ - ZP-33/23

Wyjaśnienia treści S [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 494