- Strona główna
- Postępowanie ID 839986
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zakup części do pomp WILO
Wystawiający
-
UżytkownikInwestycje MPWiK Żywiec
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-30 12:44:00
-
Składania2023-11-07 11:00:00
-
Otwarcie ofert2023-11-07 11:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ)
dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty
431 000 euro dla dostaw
Działając na podstawie Zarządzenia nr 2/2021 Prezesa Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Żywcu z dnia 02.08.2021 r., MPWiK Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert cenowych dotyczących zadania pn.:
„Zakup części do pomp WILO” |
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Żywiec
ul. Bracka 66, 34 300 Żywiec
tel. 33 860 33 00; fax. 33 860 63 10
e-mail: biuro@mpwik-zywiec.pl
Godziny pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Uwaga! W przypadku gdy wniosek o wgląd w protokół, o którym mowa w art. 74 ust. 1 ustawy PZP wpłynie po godzinach pracy Zamawiającego, odpowiedź zostanie udzielona dnia następnego (roboczego).
2. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie finansowane ze środków własnych, kredytów lub pożyczek:
1) których wartość szacunkowa nie przekracza progów unijnych, określonych w przepisach wskazanych w art. 3 ust. 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem pkt 2;
2) udzielanych na podstawie art. 392 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Tryb udzielenia zamówienia zgodnie z w/w Zarządzeniem wewnętrznym: zapytanie ofertowe.
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ):
Przedmiotem zamówienia jest zakup części do pomp WILO w ramach bieżących potrzeb.
4. Przedmiot Zamówienia i termin wykonania zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa części
do pomp WILO o wymienionych indeksach. Ilość zamawianych części będzie zależna od potrzeb Działu Sieci Kanalizacji Sanitarnej MPWiK Żywiec.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu winni złożyć w terminie określonym w pkt. 9 niniejszego SWZ oferty na zadanie pn.: „Zakup części do pomp WILO”. Oferta musi zawierać wskazane ceny jednostkowej netto za wykonanie dostawy.
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie Wykonawcy składają w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu.
7. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 21 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferty należy składać na platformie zakupowej Zamawiającego: platformazakupowa.pl
9. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Zamawiającego, w nieprzekraczalnym terminie:
7 listopada 2023 r., godz. 11.00
10. Kryteria oceny ofert
· cena za całość zamówienia – 100%.
Obliczenie oceny oferty - kryterium cena:
Najniższa cena oferty netto
----------------------------------- x 100 = ilość pkt.
Cena badanej oferty netto
W ocenie ofert biorą udział wyłącznie oferty złożone w terminie, o którym mowa w pkt. 6 i nie zawierające błędów.
11. Otwarcie ofert, wybór Wykonawcy:
Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu: 7 listopada 2023r.,
godz. 11.15. Otwarcie ofert odbędzie się w obecności Komisji
Przetargowej Zamawiającego. Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi
w przeciągu 7 dni po dokonaniu oceny
ofert i akceptacji rozstrzygnięcia przez Kierownika Zamawiającego.
12. Informacja o sposobie komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami:
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest
Andrzej Lalik, e-mail: a.lalik@mpwik-zywiec.pl, tel.: 510 216 268
w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7. 00 – 15. 00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
13. Informacje dodatkowe:
Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu oraz, że zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z niniejszym zaproszeniem oraz jego załącznikami. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się ze wszelkimi dokumentami dotyczącymi przedmiotowego zamówienia i uwzględnił ich treść przy przygotowaniu oferty.
Zakłada się, że osoba podpisująca ofertę w imieniu wykonawcy jest uprawniona do składania w jego imieniu skutecznych oświadczeń woli, w tym zaciągania zobowiązań. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli do niniejszego ogłoszenia załączono wzór umowy wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach w niej określonych.
14. Oferta winna zawierać:
· Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
· Wypełnione oświadczenie wykonawcy
15. Inne istotne postanowienia:
· Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w terminie wskazanym w pkt. 4 SWZ.
· Zamawiający odrzuci z postępowania oferty niezgodne z niniejszym SWZ, w szczególności nie spełniające wymagań formalnych lub zawierające błędy uniemożliwiające dokonanie ich oceny.
· Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty, której cena znacząco odbiega od pozostałych cen ofertowych i uprawdopodobnia zaistnienie wystąpienia ceny rażąco niskiej.
· Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, w następujących przypadkach:
a. gdy zaoferowana przez Wykonawcę cena za wykonanie zadania przekroczy wartość zamówienia określoną przez Zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania,
b. braku możliwości sfinansowania zamówienia lub innych okoliczności przewidzianych w Regulaminie.
· Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej.
16. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Żywiec ul. Bracka 66, 34 300 Żywiec.
- Kontakt do Inspektora Danych Osobowych MPWiK Sp. z o. o. : Przemysław Lewicki , adres e-mail: iod@mpwik-zywiec.pl.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp".
- Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Obowiązek
podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku możecie zostać Państwo zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki SWZ:
Załącznik nr 1 – Oświadczenie wykonawcy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?