Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IRŚ.271.1.8.2023 CZĘŚĆ NR 1 - REMONT DROGI W MIEJSCOWOŚCI KIJE ; CZĘŚĆ NR 2 - ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI NR EWID. 1377 PRZY UL. SZKOLNEJ W MIEJSCOWOŚCI SIEMKOWICE

Marcin Smejda
Gmina Siemkowice
Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2023 22:07:00
Składania : 13-11-2023 12:00:00
Otwarcia : 13-11-2023 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
8_Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Kije.zip zip 2559.34 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
8_Zagospodarowanie działki nr ewid. 1377 obręb Siemkowice.zip zip 4671.76 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
8_SWZ.pdf pdf 380.3 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - formularz oferty.doc doc 71.5 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - oświadczenie dot. spełniania warunków, oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia.doc doc 40 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenia podmiotu udostępniającego.doc doc 42 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - wzór umowy.docx docx 84.39 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - oświadczenia podmiotów wspólnie ubiegających się.doc doc 37 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Informacja dotycząca grupy kapitałowej.doc doc 41.5 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz robót budowlanych.doc doc 45.5 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Wykaz osób.doc doc 44.5 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.doc doc 37.5 2023-10-27 22:07:00 Postępowanie
8_Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 96.4 2023-10-28 10:34:45 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 118.93 2023-11-13 12:18:25 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 339.26 2023-11-13 13:01:02 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 123.95 2023-11-28 09:06:48 Publiczna wiadomość
8_Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 61.68 2023-11-28 09:26:28 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 123.95 2023-11-28 09:27:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-28 09:27 Marcin Smejda Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-11-28 09:26 Marcin Smejda 8_Ogłoszenie o wyniku postępowania

8_Ogłoszenie o wynik [...].pdf

2023-11-28 09:06 Marcin Smejda Informacja o unieważnieniu postępowania.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-11-13 13:01 Marcin Smejda Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-13 12:18 Marcin Smejda Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

Informacja o kwocie [...].pdf

2023-10-28 10:34 Marcin Smejda Zamawiający publikuje ogłoszenie o zamówieniu z dnia 27.10.2023 roku.

8_Ogłoszenie o zamów [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 396