Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-10-2023 09:12:00 |
Składania : | 02-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 02-11-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
IR-I.7013.40.7.2023
Koronowo, dnia 19.10.2023 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE DLA ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130.000,00 zł.
Gmina
Koronowo zaprasza do złożenia oferty na:
„Zakup i
dostawa wiaty śmietnikowej”
I. Zamawiający: Gmina Koronowo
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo
tel.: 52 3826 451
email: pawel.rojek@um.koronowo.pl
NIP: 554-25-54-358
Postępowanie
prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych w
Urzędzie Miejskim w Koronowie, ustalony i wprowadzony Zarządzeniem Burmistrza
Koronowa Nr OR-S.0050.28.2023 z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie zmiany Regulaminu
udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa wiaty śmietnikowej zgodnej z opisem technicznym
oraz projektem technicznym, które znajdują się w załączniku nr 1. Wiatę
śmietnikową należy zmontować w miejscu wskazanym w projekcie zagospodarowania
działki zawartym w załączniku nr 1 tj. świetlica MGOK w Wiskitnie.
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Termin
wykonania: 15 grudzień 2023r.
IV. Termin i warunki płatności:
Wynagrodzenie
płatne będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe w terminie 30
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
V. Warunki dotyczące składania ofert.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (www.platformazakupowa.pl).
2. Wykonawca określa cenę za realizację całości zamówienia wykorzystując Formularz
składania oferty dostępny na stronie internetowej niniejszego postępowania.
3. Do oferty cenowej złożonej za pomocą Formularza składania oferty
należy dołączyć następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy – załącznik nr 2;
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Każdy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do niniejszego zapytania ofertowego.
6.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
VI. Kryteria oceny i wyboru oferty.
1. Przy
wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
• Łączna cena
brutto – znaczenie 100%
2.
Zamawiający odrzuci oferty nie spełniające wszystkich wymagań, w tym
wizualnych.
3. Informacja
o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie udostępniona za pośrednictwem
portalu Platforma Zakupowa wybranemu Wykonawcy.
VII. Unieważnienie zapytania ofertowego.
1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania ofertowego bez
podania przyczyny.
2.
Zamawiający może zamknąć zapytanie ofertowe bez dokonania wyboru żadnej ze
złożonych ofert, jeżeli żadna z nich nie będzie spełniała jego oczekiwań co do
ceny ofert – będą przekraczały środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć
na realizację zamówienia.
3. Z tytułu
zamknięcia zapytania ofertowego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do
Zamawiającego.
VIII. Udzielanie dodatkowych informacji.
Dodatkowych informacji
udzieli pracownik Wydziału Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego
w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, p. Paweł Rojek pod nr tel. 52-3826-451
lub kontakt poprzez „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
IX. Obowiązek informacyjny.
Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz. Urz. UE Nr 119), dalej
zwanego „RODO”, informuję że:
1. Administratorem danych
osobowych zgromadzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest Gmina
Koronowo, z siedzibą w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.
2. Inspektorem ochrony danych
w Gminie Koronowo jest Pan Jarosław Stoba,
e-mail: iod@um.koronowo.pl; tel.: 52-3826-418.
3. Dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z niniejszym zapytaniem
ofertowym.
4. Odbiorcami danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niezbędna do
realizacji przedmiotu zamówienia.
5. W odniesieniu do danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO.
6. Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane przez okres zgodny z ustawą z dnia 14.07.1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673, ze zm.) lub
innych szczegółowych przepisach prawa.
7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 1;
− prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO p,rawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – projekt techniczny wiaty śmietnikowej
2. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
3. Wzór umowy
Komunikaty