- Strona główna
- Postępowanie ID 829374
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WIR.271.34.2023 Instalowanie urządzeń fotowoltaicznych na budynkach Szkoły Podstawowej nr 7, Szkoły Podstawowej nr 16, Szkoły Podstawowej nr 20 oraz Szkoły Podstawowej nr 21 w Grudziądzu.
Wystawiający
-
UżytkownikSebastian Opala
-
Organizacja
-
OddziałUM - Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych – IZP-II
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-09 11:08:00
-
Składania2023-10-24 09:30:00
-
Otwarcie ofert2023-10-24 10:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
gmina – miasto Grudziądz
ul. Ratuszowa 1
86-300 Grudziądz
telefon: 56 45 10 233
poczta elektroniczna: bzp@um.grudziadz.pl
strona internetowa: www.bip.grudziadz.pl
NIP: 876-24-26-842
REGON: 871118833
Dni i godziny pracy Zamawiającego:
poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7:30 do 15:30,
wtorek w godz. 7:30 do 17:00,
piątek w godz. 7:00 do 13:30.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-15
15:00:06
|
Sebastian Opala |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej z poważaniem Załączniki |
2023-10-24
13:21:37
|
Sebastian Opala |
Informacje
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2023-10-24
09:35:27
|
Sebastian Opala |
Informacja
o
kwocie
na
sfinansowanie
zamówienia.
Załączniki |
2023-10-18
15:06:21
|
Sebastian Opala |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
Załączniki |
2023-10-18
14:03:18
|
Sebastian Opala |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
Załączniki |
2023-10-18
12:16:10
|
Sebastian Opala |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
Załączniki |
2023-10-11
14:59:56
|
Sebastian Opala |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?