Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.230.28.2022.JA Szacowanie wartości zamówienia: Zakup usługi: przewiezienie do nowej siedziby wyposażenia oraz zasobu akt Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2023 09:55:00
Składania : 09-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 09-10-2023 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

 

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu szacowania wartości zamówienia.

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 
  • zaproszeniem do negocjacji warunków

 

 

Szacowanie wartości zamówienia dotyczy usługi:

 

Przedmiotem szacowania wartości zamówienia jest kompleksowa usługa realizacji przewiezienia  wyposażenia oraz  zasobu akt Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej z budynku przy ul. 1 Maja 105 do budynku mieszczącego się przy ul. Sikorskiego 20

 

W/w usługa  będzie obejmować przewiezienie :

- sprzęt komputerowy, wyposażenie

- telefony, wentylatory, drukarki, serwery, urządzenia sieciowe i peryferyjne

- segregatory z dokumentami

- teczki akt osobowych osób bezrobotnych

 

Przewidywany zakres czynności do wykonania obejmować będzie:

 

-dostarczenie odpowiedniej ilości pojemników do wskazanych pomieszczeń przed  rozpoczęciem przeprowadzki,  sukcesywnie w miarę potrzeb i zgłaszanego zapotrzebowania

- plombowanie w obecności pracownika PUP w Skarżysku- Kamiennej pojemników oraz ich ewidencja.

- zniesienie pojemników na parking przed budynek PUP i załadunek na  samochód

- transport samochodem do nowej siedziby na ul. Sikorskiego 20 Skarżysko-Kamienna

- rozładunek samochodu i wniesienie pojemników do odpowiednich pomieszczeń w nowej lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego

 

Oszacowaną kubaturę wyposażenia oraz wykaz wyposażenia i  zasobu akt PUP do przewiezienia  przedstawiono  w Załączniku nr 1.

 

Firma zapewni min. ok. 50 szt. pojemników, zapewni profesjonalne zabezpieczenie wyposażenia, zasobu akt osobowych na czas transportu przy użyciu kartonów, styropianu, folii pęcherzykowej, folii stretch i koców przemysłowych.

Każdy pojemnik powinien posiadać naklejoną czystą etykietę na której pracownik PUP zamieści informację : co znajduje się w pojemniku,  oznaczenie działu, zespołu  wraz z  numerem pokoju (dotyczy każdego transportu samochodowego).

Firma powinna posiadać co najmniej dwa samochody ciężarowe o pojemności ładunkowej min. 10m³ oraz zapewnić co najmniej 6 osobowy zespół do obsługi transportu.

 

Teczki akt osobowych osób bezrobotnych znajdują się w składnicy akt zlokalizowanej w piwnicy budynku i na parterze budynku , pozostałe akta  i dokumenty znajdują się na parterze I i II piętrze budynku.

 

Serwerownia znajduje się na parterze budynku.

 

Pakowanie wyposażenia , segregatorów, akt do pojemników dokonują pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej we własnym zakresie po dostarczeniu przez wykonawcę odpowiedniej ilości pojemników oraz wypełniają czystą etykietę znajdującą się na pojemniku.

Termin wykonania zamówienia wynosi do 15  dni roboczych od dnia rozpoczęcia realizacji przewiezienia.

 

Przewiezienie wyposażenia oraz zasobu akt  powinno się odbywać                               od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 -14:00.

 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 412517388
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał nr 1 - Wykaz wyposazenia i zasobu akt PUP.pdf pdf 442.22 2023-10-03 09:55:00 Postępowanie
Zał nr 1 - Wykaz wyposazenia i zasobu akt PUP.pdf pdf 442.22 2023-10-03 09:55:00 Przedmiot zamówienia
Zał nr 1 - Wykaz wyposazenia i zasobu akt PUP.pdf pdf 442.22 2023-10-03 09:55:00 Kryterium
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 503.04 2023-10-03 10:15:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-03 10:15 Michał Skórski Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO

Klauzula informacyjn [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szacowanie wartości zamówienia Szacowanie wartości zamówienia: Zakup usługi: przewiezienie do nowej siedziby wyposażenia oraz zasobu akt Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Zał nr 1 - Wykaz wyp [...].pdf

1 usługa Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kam.
1 Maja 105
26-110, Skarżysko-Kamienna
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz, załączenie oferty

Zał nr 1 - Wykaz wyp [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 277