- Strona główna
- Postępowanie ID 826517
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DAO.230.28.2022.JA Szacowanie wartości zamówienia: Zakup usługi: przewiezienie do nowej siedziby wyposażenia oraz zasobu akt Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Wystawiający
-
UżytkownikMichał Skórski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-03 09:55:00
-
Składania2023-10-09 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-10-09 12:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu szacowania wartości zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
- zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
- zaproszeniem do negocjacji warunków
Szacowanie wartości zamówienia dotyczy usługi:
Przedmiotem szacowania wartości zamówienia jest kompleksowa usługa realizacji przewiezienia wyposażenia oraz zasobu akt Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej z budynku przy ul. 1 Maja 105 do budynku mieszczącego się przy ul. Sikorskiego 20
W/w usługa będzie obejmować przewiezienie :
- sprzęt komputerowy, wyposażenie
- telefony, wentylatory, drukarki, serwery, urządzenia sieciowe i peryferyjne
- segregatory z dokumentami
- teczki akt osobowych osób bezrobotnych
Przewidywany zakres czynności do wykonania obejmować będzie:
-dostarczenie odpowiedniej ilości pojemników do wskazanych pomieszczeń przed rozpoczęciem przeprowadzki, sukcesywnie w miarę potrzeb i zgłaszanego zapotrzebowania
- plombowanie w obecności pracownika PUP w Skarżysku- Kamiennej pojemników oraz ich ewidencja.
- zniesienie pojemników na parking przed budynek PUP i załadunek na samochód
- transport samochodem do nowej siedziby na ul. Sikorskiego 20 Skarżysko-Kamienna
- rozładunek samochodu i wniesienie pojemników do odpowiednich pomieszczeń w nowej lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego
Oszacowaną kubaturę wyposażenia oraz wykaz wyposażenia i zasobu akt PUP do przewiezienia przedstawiono w Załączniku nr 1.
Firma zapewni min. ok. 50 szt. pojemników, zapewni profesjonalne zabezpieczenie wyposażenia, zasobu akt osobowych na czas transportu przy użyciu kartonów, styropianu, folii pęcherzykowej, folii stretch i koców przemysłowych.
Każdy pojemnik powinien posiadać naklejoną czystą etykietę na której pracownik PUP zamieści informację : co znajduje się w pojemniku, oznaczenie działu, zespołu wraz z numerem pokoju (dotyczy każdego transportu samochodowego).
Firma powinna posiadać co najmniej dwa samochody ciężarowe o pojemności ładunkowej min. 10m³ oraz zapewnić co najmniej 6 osobowy zespół do obsługi transportu.
Teczki akt osobowych osób bezrobotnych znajdują się w składnicy akt zlokalizowanej w piwnicy budynku i na parterze budynku , pozostałe akta i dokumenty znajdują się na parterze I i II piętrze budynku.
Serwerownia znajduje się na parterze budynku.
Pakowanie wyposażenia , segregatorów, akt do pojemników dokonują pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej we własnym zakresie po dostarczeniu przez wykonawcę odpowiedniej ilości pojemników oraz wypełniają czystą etykietę znajdującą się na pojemniku.
Termin wykonania zamówienia wynosi do 15 dni roboczych od dnia rozpoczęcia realizacji przewiezienia.
Przewiezienie wyposażenia oraz zasobu akt powinno się odbywać od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 -14:00.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 412517388
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-10-03
10:15:24
|
Michał Skórski |
Klauzula
informacyjna
Zgodnie
z
art.
13
ust.
1
i
2
rozporządzenia
Parlamentu
Europejskiego
i
Rady
(UE)
2016/679
z
dnia
27
kwietnia
2016
r.
w
sprawie
ochrony
osób
fizycznych
w
związku
z
przetwarzaniem
danych
osobowych
i
w
sprawie
swobodnego
przepływu
takich
danych
oraz
uchylenia
dyrektywy
95/46/WE
(ogólne
rozporządzenie
o
ochronie
danych)
(Dz.
Urz.
UE
L
119
z
04.05.2016,
str.
1),
dalej
„RODO
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?