- Strona główna
- Postępowanie ID 822905
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SA.2301.11.2023 Dostawa komputera stacjonarnego typu All-In-One
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz ŁASKOWSKI
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-25 14:10:00
-
Składania2023-09-28 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-09-28 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Szczególne postanowienia umowy, ważne dla realizacji zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest komputer stacjonarny All-In-One o następujących parametrach minimalnych:
- Komputer typu All-In-One przeznaczony do prac biurowych.
- Przekątna ekranu nie mniejsza niż 23"
- Procesor - co najmniej 6 rdzeni.
- RAM 16 GB DDR.
- HDD - 500 GB SSD.
- System operacyjny - MS WINDOWS 11 PRO PL.
- Mysz.
- Klawiatura z czytnikiem kart kryptograficznych.
- Gwarancja 24 miesiące od daty sprzedaży (potwierdzona dokumentem gwarancyjnym).
Sprzęt musi być kompletny, fabrycznie nowy, wolny od wad. Zamawiający dopuszcza zmiany konstrukcyjne w postaci wymiany dysku twardego lub pamięci operacyjnej, pod warunkiem zachowania gwarancji. Koszty dostawy do siedziby zamawiającego ponosi dostawca.
Dostawa do Zamawiającego nie później niż do 3 października 2023 r., po uprzednim zawiadomieniu o terminie dostawy. W przypadku nie wywiązania się z terminu realizacji Zamawiający może odstąpić od umowy zachowując roszczenie o zapłatę kar umownych w wysokości 1% wartości ofertowej netto, za okres od dnia powstania opóźnienia do dnia odstąpienia od umowy.
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyn na każdym z jego etapów.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 502 124 046 lub 85 523 85 11, od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 7:15 do 15:15. Osoba odpowiedzialna za postępowanie - Tomasz Łaskowski.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-09-26
07:52:09
|
Tomasz ŁASKOWSKI |
W
dniu
26.09.2023
r.
dokonano
zmiany
specyfikacji
zamówienia
w
sposób
następujący: Było: Mysz i klawiatura Jest: Mysz USB, Klawiatura umożliwiająca odczyt kart kryptograficznych. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?