Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-09-2023 12:54:00 |
Składania : | 29-09-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa polegającą na
wykonaniu przeglądu serwisowego kompaktowych przepompowni ścieków deszczowych i
sanitarnych typu PUR AQUA znajdujących się na terenie Szkoły Policji w
Katowicach. Przegląd obejmuje następujący zakres prac:
1) przegląd pracy
automatyki,
2) kontrola czujników
poziomu cieczy,
3) kontrola poprawności
działania pomp,
4) sprawdzenie
wyzwalania wyłącznika różnicowoprądowego,
5) sprawdzenie
sygnalizacji dźwiękowej i wizualnej,
6) sprawdzenie pracy
ręcznej przepompowni,
7) sprawdzenie pracy
zaworów zwrotnych, zasuw,
8) sprawdzenie ustawień
sterownika,
9) sprawdzenie
szczelności pionów tłocznych rurociągu tłocznego,
10) kontrola połączeń
śrubowych na połączeniach zaworów i zasuw,
11) kontrola modułu CKF,
12) kontrola ustawień
zabezpieczeń prądowych pomp.
WYKONAWCA
MA OBOWIĄZEK POSIADAĆ ORAZ PRZEDŁOŻYĆ AUTORYZACJĘ PRODUCENTA PRZEPOMPOWNI typu
PUR AQUA.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań
i warunków proszony jest o nieskładanie
oferty.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w
godzinach 8.00 - 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
6. Jeżeli realizowane
zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający
zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez
wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając
różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół
przeglądowo-pomiarowy potwierdzający wykonanie zlecenia.
8. Wykonawca odpowiada za
BHP osób realizujących zlecenie oraz zabezpieczenie miejsca prac. Na terenie
Szkoły obowiązują kamizelki odblaskowe.
9. Wykonawca wskaże osobę
odpowiedzialną za kierowanie pracą ekipy serwisowej na obiekcie Zamawiającego.
10. Wjazd na teren Szkoły możliwy jest wyłącznie
po wcześniejszej awizacji każdej z osób oraz pojazdów Wykonawcy.
11. Wykonawca przed
podjęciem prac zobowiązany jest do okazania świadectwa kwalifikacyjnego na stanowisku eksploatacji oraz dozoru,
pozwalającego na prowadzenie prac elektrycznych oraz pomiarowych.
KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność
ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20%
wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 w godzinach 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 20 października 2023 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z zapisami zlecenia.
Komunikaty