Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-09-2023 09:44:00 |
Składania : | 02-10-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa polegającą na
dostawie i wymianie
elementów instalacji układu samoczynnego załączania rezerwy w stacji
transformatorowej K1111 oraz w budynkach „H4” i „A”
na terenie Szkoły Policji w Katowicach.
W wyniku przeprowadzonych pomiarów elektrycznych na ww. obiektach wskazano
do wymiany:
-
budynek „A” – przekaźnik RTX 410,
-
budynek „H4” – czujnik zaniku fazy CZF, automatyczny przełącznik faz
PF-431 oraz przekaźnik RTX 410,
-
stacja transformatorowa K1111 – przekaźnik podnapięciowy Moeller
z-UR/400
na dostępny zamiennik.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań
i warunków proszony jest o nieskładanie
oferty.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu
z Zamawiającym.
6. Jeżeli realizowane
zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający
zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez
wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta
obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół
przeglądowo-pomiarowy potwierdzający wykonanie zlecenia.
8. Wykonawca odpowiada za
BHP osób realizujących zlecenie oraz zabezpieczenie miejsca prac. Na terenie
Szkoły obowiązują kamizelki odblaskowe.
9. Wjazd na teren Szkoły
możliwy jest wyłącznie po wcześniejszej awizacji każdej
z osób oraz pojazdów Wykonawcy.
10.
Wykonawca
przed podjęciem prac zobowiązany jest do okazania świadectwa kwalifikacyjnego
na stanowisku eksploatacji oraz dozoru, pozwalającego
na prowadzenie prac elektrycznych oraz pomiarowych.
KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność
ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20%
wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami w dni robocze w godzinach 8:00-15:00 są: asp.
szt. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516432 lub tel.
693-410-002 oraz Pani Natalia Lieber starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia
tel. 478516466.
TERMIN
REALIZACJI : 14 dni od podpisania zlecenia.
WARUNKI
PŁATNOŚCI
: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z zapisami
zlecenia.
Komunikaty