Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-09-2023 12:40:00 |
Składania : | 28-09-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 28-09-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
GP.271.24.2023.KM.1
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Kunice zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kunice”
I. Zamawiający
Gmina Kunice
ul. Gwarna 1
59 – 216 Kunice
tel. /76/ 85 75 322
fax: /76/ 85
75 482
www: http://www.kunice.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
KOD CPV:
Ø 45262660-5 – usuwanie azbestu
Ø 90650000-8 – usługi usuwania azbestu
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1 – demontaż tych wyrobów z obiektów, zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (pakowanie) oraz załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych w ilości 698,0 m2 tj. ok. 10,470 Mg
Zadanie nr 2 – pakowanie, załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zalegających/składowanych na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie gminy Kunice w ilości 396,00 m2 tj. ok. 6,095 Mg
Podane ilości wyrobów azbestowych mają charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest.
III. Termin realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany od dnia podpisania umowy do dnia 13 października 2023 r.
IV. Miejsce i termin składania ofert
Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący oraz zobowiązuje się do stosowania się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl
Termin składnia ofert upływa dnia: 28.09.2023 r. o godzinie 11:00
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: niewystarczających środków na realizację zamówienia, zmianę zapotrzebowania Zamawiającego, podmiot finansujący niniejsze zamówienie odstąpi od przyznania dotacji.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
W przypadku pytań: merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. /76/ 85 75 322 wew. 49, związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. /22/ 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Składając ofertę wykonawcy jednocześnie potwierdzają, że wypełnili obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskali w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający dysponuje do realizacji Zamówienia, przyjmuje się następującą procedurę - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli najniższe cenowo oferty (maksymalnie trzech) do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie może zawierać wyższej kwoty niż zaproponowana wcześniej. W przypadku braku złożenia oferty dodatkowej przez danego Wykonawcę lub złożenia oferty zawierającej wyższą kwotę niż w ofercie pierwotnej, Zamawiający do oceny ofert przyjmie tą ofertę danego Wykonawcy, która zawiera najniższą kwotę. Sposób oraz termin do złożenia oferty dodatkowej zostanie podany w późniejszym terminie.
W przypadku gdy dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie zaproponuje tą samą cenę, która jednocześnie będzie najkorzystniejsza cenowo (najniższa), Zamawiający wezwie wyłącznie tych Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie może zawierać wyższej kwoty niż zaproponowana wcześniej. W przypadku braku złożenia oferty dodatkowej przez danego Wykonawcę lub złożenia oferty zawierającej wyższą kwotę niż w ofercie pierwotnej, Zamawiający do oceny ofert przyjmie tą ofertę danego Wykonawcy, która zawiera najniższą kwotę. Sposób oraz termin do złożenia oferty dodatkowej zostanie podany w późniejszym terminie
We wszystkich przypadkach (w zakresie ofert dodatkowych) Zamawiający zastrzega, że dysponuje jedynie takim uprawnieniem, a nie obowiązkiem, co oznacza że wybór dalszego postępowania w przypadku przekroczenia kwoty jaką dysponuje Zamawiający do realizacji Zamówienia lub w przypadku gdy dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie zaproponuje tą samą cenę, należy do Zamawiającego, który może zdecydować się na unieważnienie całego postępowania.
V. Dokumenty wymagane od Wykonawcy
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedłożenia zamawiającemu następujących dokumentów:
- aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, lub umowę z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych lub oświadczenie że ma w/w zezwolenie,
- kserokopię umowy ze składowiskiem odpadów na odbiór – unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
- kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji, potwierdzonego za zgodność z oryginałem, osoby/osoba, która podpisze ofertę musi wynikać z KRS, CEIDG lub dołączyć pełnomocnictwo.
VI. Wybór najkorzystniejszej oferty, podpisanie umowy
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert złożonych w w/w terminie, które spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
Kryteria oceny ofert: cena łączna brutto – 100%
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
VII. Osoba do kontaktu
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna Małek – od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu pod nr tel. /76/ 85 75 322 wew. 49
VIII. Załączniki
Komunikaty