Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GP.271.24.2023.KM Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kunice

Katarzyna Małek
Gmina Kunice
Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2023 12:40:00
Składania : 28-09-2023 11:00:00
Otwarcia : 28-09-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

GP.271.24.2023.KM.1

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

Gmina Kunice zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kunice”

 

I.                   Zamawiający

 

Gmina Kunice

ul. Gwarna 1

59 – 216 Kunice

tel. /76/ 85 75 322

fax: /76/ 85 75 482
www: http://www.kunice.pl

 

II.                Opis przedmiotu zamówienia

 

KOD CPV:

Ø  45262660-5 – usuwanie azbestu

Ø  90650000-8 – usługi usuwania azbestu

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. Usługę usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kunice, w zakres którego wchodzi:

Zadanie nr 1 – demontaż tych wyrobów z obiektów, zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (pakowanie) oraz załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych w ilości 698,0 m2  tj. ok. 10,470 Mg

Zadanie nr 2 – pakowanie, załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zalegających/składowanych na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie gminy Kunice w ilości 396,00 m2 tj. ok. 6,095 Mg

 

Podane ilości wyrobów azbestowych mają charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości  odebranych wyrobów zawierających azbest.

 

  1. Opracowanie szczegółowego harmonogramu prac i przesłanie go Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Harmonogram należy przedłożyć w jednostce miary Mg (tony) oraz uwzględnić w nim podział na zakresy prac. Harmonogram podlega uzgodnieniu z Zamawiającym.
  2. Poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest.
  3. Wykonanie protokołu końcowego odbioru zadania zawierającego wykaz/listę posesji oraz ilość unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest w Mg podpisany przez  Wykonawcę i przedstawiciela Zamawiającego.
  4. Demontaż, odbiór, pakowanie, ważenie i załadunek odpadów przy użyciu własnych maszyn i urządzeń.
  5. Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów.
  6. Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  7. Ważenie odbieranych płyt zawierających azbest ma odbyć się w obecności oddającego wyroby zawierające azbest, przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o dniu odbioru. Zleceniobiorca dokonuje ważenia przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia Wykonawca każdorazowo ma obowiązek spisać protokół, który ma zawierać co najmniej następujące informacje: nazwę zadania, nazwę Wykonawcy, imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów (w m² i Mg), łączny koszt odbioru i utylizacji eternitu od oddającego eternit.
  8. Zbieranie pisemnych potwierdzeń od osób, od których odpady będą odebrane.
  9.  Dostarczenie Zamawiającemu wydruków kart przekazania odpadów komunalnych na składowisko z systemu BDO dla każdej przekazywanej ilości usuniętego azbestu.
  10.  Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwiania odpadów, tj.: karty przekazania odpadów, protokołów odbioru wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego), dokumentów wagowych potwierdzających wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych, dokumentów fotograficznych (w wersji elektronicznej i w wersji papierowej) obiektów sprzed rozpoczęcia usuwania z nich wyrobów zawierających azbest jak i po ich usunięciu.
  11.  Dostarczenie dokumentów potwierdzających zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu inspektorowi sanitarnemu – na podstawie § 6 ust. 2  Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania  i usuwania wyrobów zawierających azbest /Dz. U. Nr 71, poz. 649/.
  12.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
  13.  Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi.
  14.  Niniejsze zamówienie będzie (w części tj. dotyczy ok. 14,870 Mg) współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

 

III.              Termin realizacji zamówienia

 

Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany od dnia podpisania umowy do dnia 13 października 2023 r.

 

IV.              Miejsce i termin składania ofert

 

Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

 

Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący oraz zobowiązuje się do stosowania się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl

 

Termin składnia ofert upływa dnia: 28.09.2023 r. o godzinie 11:00

 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: niewystarczających środków na realizację zamówienia, zmianę zapotrzebowania Zamawiającego, podmiot finansujący niniejsze zamówienie odstąpi od przyznania dotacji.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

W przypadku pytań: merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. /76/ 85 75 322 wew. 49, związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. /22/ 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Składając ofertę wykonawcy jednocześnie potwierdzają, że wypełnili obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskali w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający dysponuje do realizacji Zamówienia, przyjmuje się następującą procedurę - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli najniższe cenowo oferty (maksymalnie trzech) do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie może zawierać wyższej kwoty niż zaproponowana wcześniej. W przypadku braku złożenia oferty dodatkowej przez danego Wykonawcę lub złożenia oferty zawierającej wyższą kwotę niż w ofercie pierwotnej, Zamawiający do oceny ofert przyjmie tą ofertę danego Wykonawcy, która zawiera najniższą kwotę. Sposób oraz termin do złożenia oferty dodatkowej zostanie podany w późniejszym terminie.

W przypadku gdy dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie zaproponuje tą samą cenę, która jednocześnie będzie najkorzystniejsza cenowo (najniższa), Zamawiający wezwie wyłącznie tych Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie może zawierać wyższej kwoty niż zaproponowana wcześniej. W przypadku braku złożenia oferty dodatkowej przez danego Wykonawcę lub złożenia oferty zawierającej wyższą kwotę niż w ofercie pierwotnej, Zamawiający do oceny ofert przyjmie tą ofertę danego Wykonawcy, która zawiera najniższą kwotę. Sposób oraz termin do złożenia oferty dodatkowej zostanie podany w późniejszym terminie

We wszystkich przypadkach (w zakresie ofert dodatkowych) Zamawiający zastrzega, że dysponuje jedynie takim uprawnieniem, a nie obowiązkiem, co oznacza że wybór dalszego postępowania w przypadku przekroczenia kwoty jaką dysponuje Zamawiający do realizacji Zamówienia lub w przypadku gdy dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie zaproponuje tą samą cenę, należy do Zamawiającego, który może zdecydować się na unieważnienie całego postępowania.

 

V.                Dokumenty wymagane od Wykonawcy

 

       Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedłożenia zamawiającemu następujących dokumentów:

-   aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, lub umowę z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych lub oświadczenie że ma w/w zezwolenie,

- kserokopię umowy ze składowiskiem odpadów na odbiór – unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, potwierdzoną za zgodność z oryginałem,

- kopię aktualnego  odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany  rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji, potwierdzonego za zgodność z oryginałem, osoby/osoba, która podpisze ofertę musi wynikać z KRS, CEIDG lub dołączyć pełnomocnictwo.

 

VI.              Wybór najkorzystniejszej oferty, podpisanie umowy

 

1.      Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert złożonych w w/w terminie, które spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

Kryteria oceny ofert: cena łączna brutto – 100%

2.      O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

 

VII.          Osoba do kontaktu

 

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna Małek – od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu pod nr tel. /76/ 85 75 322 wew. 49

 

VIII.       Załączniki

 

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy
  3. Załącznik nr 3 – Protokół odbioru stwierdzający usunięcie wyrobów zawierających azbest
  4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy.docx docx 25.75 2023-09-22 12:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - umowa.pdf pdf 13267.6 2023-09-22 12:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - protokół odbioru.docx docx 15.66 2023-09-22 12:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - RODO.docx docx 18.38 2023-09-22 12:40:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.doc doc 77 2023-09-22 12:40:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za wykonanie całości przedmiotu zapytania Wykonanie usługi w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zapytanie ofertowe.d [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 0% Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 0% Termin realizacji do 13 października 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty 0% Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 313