Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług transportowych (przewóz osób wraz z dokumentami)

Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2023 08:57:00
Składania : 25-09-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

 

I.             ZAMAWIAJĄCY:

 

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.

ul. Piekary 19, 61-823 Poznań

NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198

tel. 61 656 35 00, faks 61 656 35 66

 

II.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług transportowych (przewóz osób wraz z dokumentami) na potrzeby Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.

Wykonawca zobowiąże się zapewnić przewóz pracowników Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. samochodem osobowym z kierowcą w celu realizacji zadań na terenie Wielkopolski oraz sporadycznie całego kraju w dni robocze (sporadycznie soboty, niedziele i dni świąteczne) w godzinach między 06:00 a 19:00, a w uzasadnionych przypadkach w innych godzinach.

 

1.   Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

a.   Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności transportu drogowego w zakresie przewozu osób oraz niezbędne doświadczenie i potencjał osobowy zdolny do wykonania zamówienia.

b.   Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert oraz obejmujące cały okres realizacji zamówienia.

c.   Posiadać ubezpieczenie NW w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert oraz obejmujące cały okres realizacji zamówienia.

d.   Dysponować minimum 1 pojazdem osobowymi w odpowiednim stanie technicznym zapewniającymi przewóz do 5 osób (wraz z kierowcą) wraz z dokumentami (1 walizka podróżna z dokumentami).

e.   W sytuacji zaistnienia awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego dostarczenia innego równoważnego auta w celu zrealizowania usługi.

f.    Zapewnić załadunek i rozładunek przywożonych dokumentów znajdujących się w walizkach podróżnych.

 

2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

a.   Liczba przewożonych osób: 1-4 osób;

b.   Szacunkowa ilość przewozów:

·       około 58 wyjazdów w okresie od listopada 2024 do lutego 2026

·       średnia ilość kilometrów w ramach jednego wyjazdu to około 200 km.

c.   Godziny wyjazdów i przyjazdów:

·       Wyjazdy między 7:00 - 9:00 z ulicy Piekary 19 w Poznaniu.

·       Wyjazd z miejsca docelowego do 19:00 i powrót na ul. Piekary 19 w Poznaniu,
a w uzasadnionych przypadkach w późniejszej porze.

d.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zamówienia do 50% wartości zamówienia  wskazanego w pkt II ppkt 2b.

e.    Liczby przewozów ujętych w pkt II ppkt 2b w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.

3.   Sposób świadczenia usługi:

a.   Transport samochodem osobowym z kierowcą po zgłoszeniu mailowym (nie później niż 1 dzień przed wykonaniem zlecenia przewozu) przez osoby uprawnione (zgodnie z listą załączoną do umowy) w dni robocze (sporadycznie soboty, niedziele i dni świąteczne) z miejsca / do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

b.   Zamawiający wskaże:

·       imię i nazwisko osób zlecających przewóz, które zostaną podane w dniu podpisania umowy,

·       hasło identyfikacyjne, które zostanie podane w dniu podpisania umowy,

·       adres, pod który ma podjechać samochód z kierowcą,

·       adres docelowy świadczenia usługi wraz z informacja o ewentualnej konieczności świadczenia usługi powrotnego przejazdu.

c.   Wykonawca zobowiązany jest podstawić samochód z kierowcą pod wskazany przez Zamawiającego adres, zgodnie z wcześniejszym zleceniem Zamawiającego, a w przypadku wyjazdu spod innego adresu niż siedziba Zamawiającego w czasie maks. do 20 minut od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego.

d.   Z chwilą świadczenia usługi powrotnego przejazdu z miejsca docelowego do siedziby spółki WARP, Wykonawca zobowiązany jest podstawić samochód z kierowcą w czasie maks. do 60 minut od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. Zamawiający zakłada również możliwość oczekiwania (czas postojowy do 5 pełnych godzin liczony od godziny przyjazdu do miejsca docelowego nie może być doliczony przez Wykonawcę do usługi przewozu) przez Wykonawcę w miejscu docelowym, aby świadczyć usługę powrotu do siedziby spółki. Czas postojowy rozpoczynający się od 6 godziny, liczony od godziny przyjazdu do miejsca docelowego może zostać doliczony przez Wykonawcę do usługi przewozu zgodnie z ceną zawartą w formularzu ofertowym Wykonawcy.

 

4.   Sposób rozliczania:

a.   Zamawiający zakłada, że przybliżona długość trasy może ulec zmianie podczas realizacji zamówienia i dlatego ostateczne rozliczenie przewozu dokonane zostanie na podstawie ilości faktycznie przejechanych kilometrów.

b.   Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów realizowanych wyjazdów z chwilą wyjazdu
z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Naliczanie zakończy się z chwilą dojazdu do miejsca docelowego.

c.   Po każdorazowym zakończeniu usługi przewozu (z miejsca wyjazdu do miejsca docelowego) Wykonawca i Zamawiający potwierdzą liczbę faktycznie przejechanych kilometrów na podstawie dokumentu wystawionego przez Wykonawcę.

d.   Zamawiający nie będzie ponosić żadnych innych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem usługi przewozu, niż wynikająca z formularza ofertowego stawka za 1 km oraz czasu postojowego, po rozpoczęciu się 6 godziny, liczony od godziny przyjazdu do miejsca docelowego.

e.   Czas postojowy – (po rozpoczęciu 6 godziny) liczony od godziny przyjazdu do miejsca docelowego, może zostać doliczony przez Wykonawcę do usługi przewozu zgodnie z ceną za 1 godzinę zawartą w formularzu ofertowym, po przeliczeniu dodatkowych godzin postoju.

f.    Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Zamawiający dopuszcza jednocześnie następujące okresy rozliczeniowe: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca.

 

5.    Bardzo proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 25 września 2023 r. do godz.: 12:00 na adres poczty elektronicznej: zamowienia@warp.org.pl lub na nr faxu: 61 65 65 366 lub dostarczenie osobiście do siedziby spółki.

6.    Szczegółowych informacji udziela Pan Andrzej Janowski tel. 61 6563500.

7.    Wycenę proszę przesłać lub dostarczyć za załączonym formularzu – załącznik nr 1, bez dodatkowych dokumentów.

 

 

Niniejsze szacowanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego i nie jest zaproszeniem do podpisania umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego w sprawie przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie dialogu konkurencyjnego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SZACOWANIE i FORMULARZ SZACOWANIA.pdf pdf 160.46 2023-09-21 08:57:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Stawka za 1 km 1 km usługi 1 km - (0)
2 Stawka za 1 godzinę czasu postojowego 1 godzina czasu postojowego (do 5 pełnych godzin wliczony w cenę usługi) 1 godz. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 178