Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 27-09-2023 13:54:00 |
Placing offers : | 06-10-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 06-10-2023 10:10:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-11-09 10:01 | ANNA KUŹNAR | W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2023-10-24 14:57 | ANNA KUŹNAR |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
dla
CZĘŚCI
nr
1,
2,
3,
5,
6,
10
i
11.
Informacja o wyborze [...].pdf Informacja o wyborze [...].pdf |
2023-10-17 15:23 | ANNA KUŹNAR | W załączeniu informacja o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania dla CZĘŚCI nr 4 i 8. |
2023-10-06 14:39 | ANNA KUŹNAR | W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania dla CZĘŚCI nr 7, 9 i 12 |
2023-10-06 11:51 | ANNA KUŹNAR | W załączeniu informacja z otwarcia ofert |
2023-10-06 10:00 | Buyer message |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
750
000,00
złotych
brutto,
w
tym: Dla CZĘŚCI nr 1 – REJON NR 1 – Kwota gross 39 686,52 złotych. Dla CZĘŚCI nr 2 – REJON NR 2 – Kwota gross 38 140,29 złotych. Dla CZĘŚCI nr 3 – REJON NR 3 – Kwota gross 47 159,95 złotych. Dla CZĘŚCI nr 4 – REJON NR 4 – Kwota gross 43 294,38 złotych. Dla CZĘŚCI nr 5 – REJON NR 5 – Kwota gross 82 035,98 złotych. Dla CZĘŚCI nr 6 – REJON NR 6 – Kwota gross 26 114,07 złotych. Dla CZĘŚCI nr 7 – REJON NR 7 – Kwota gross 87 963,19 złotych. Dla CZĘŚCI nr 8 – REJON NR 8 – Kwota gross 82 723,19 złotych. Dla CZĘŚCI nr 9 – REJON NR 9 – Kwota gross 73 179,53 złotych. Dla CZĘŚCI nr 10 – REJON NR 10 – Kwota gross 62 192,72 złotych. Dla CZĘŚCI nr 11 – REJON NR 11 – Kwota gross 103 599,42 złotych. Dla CZĘŚCI nr 12 – REJON NR 12 – Kwota gross 63 910,75 złotych. |
Announcements