- Strona główna
- Postępowanie ID 820673
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RZP.7011.2.2023 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Malborskiej z ul. Długą" w Kwidzynie
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Jercha
-
Organizacja
-
OddziałZespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-20 09:22:00
-
Składania2023-09-27 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-09-27 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miasto Kwidzyn zaprasza do przedstawienia swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w ramach inwestycji pn. „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Malborskiej z ul. Długą” w Kwidzynie.
1. Szacunkowa wartość kosztorysowa robót branży elektrycznej wynosi: 391 558,90 PLN (brutto).
2. Planowany termin zakończenia robót to 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z Wykonawcą lub od dnia otrzymania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych.
3. Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie www.bip.kwidzyn.pl w zakładce Zamówienia Publiczne https://bip.kwidzyn.pl/a,41470,budowa-sygnalizacji-swietlnej-na-skrzyzowaniu-ul-malborskiej-z-ul-dluga.html
4. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełen zakres czynności określonych w art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
5. Orientacyjny okres realizacji zamówienia: 45 dni od dnia podpisania umowy lub od dnia otrzymania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych, jednak do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.
6. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych.
7. Warunki płatności: Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. Wypłata należności za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi z konta Zamawiającego przelewem niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14-dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej proporcjonalnie do zaawansowania robót budowlanych po zatwierdzeniu przez Zamawiającego zakresu wykonanych prac. Koszty i opłaty związane z realizacją umowy, a także koszty wizyt roboczych, delegacji i innych obciążają Wykonawcę.
8. Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej będzie stawiał się na placu budowy przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?