Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: NZP.576/2023 Sukcesywna sprzedaż i dostawa środków dezynfekcyjno-myjących

Deadlines:
Published : 15-09-2023 12:01:00
Placing offers : 22-09-2023 11:00:00
Offers opening : 22-09-2023 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Zamawiający: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na Sukcesywną sprzedaż i dostawę środków dezynfekcyjno-myjących.

Niniejsze postępowanie o szacunkowej wartości bez podatku od towarów i usług mniejszej od kwoty 130 000 zł prowadzone jest według zasad Zamawiającego określonych w zapytaniu ofertowym na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130.000 zł i nie stosuje się do niego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zapraszamy do złożenia ofert zgodnych z Zapytaniem Ofertowym poprzez Formularz ofertowy będący załącznikiem do Zapytania Ofertowego.

Zastrzegamy, że Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany warunków postępowania, odwołania bądź jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZAPYTANIE OFERTOWE scan.pdf pdf 602.02 2023-09-15 12:01:13 Proceeding
ZAPYTANIE OFERTOWE wer.elektr..pdf pdf 855.01 2023-09-15 12:01:17 Proceeding
załącznik nr 2 - formularz asortymentowo cenowy.xlsx xlsx 14.37 2023-09-15 12:01:00 Subject of the order
załącznik nr 1 - formularz ofertowy.odt odt 20.13 2023-09-15 12:01:00 Criterion
załącznik nr 4 - klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 89.35 2023-09-15 12:01:00 Criterion
Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.odt odt 18.27 2023-09-15 12:01:00 Criterion
załącznik nr 3 - wzór umowy.pdf pdf 191.87 2023-09-15 12:01:00 Criterion
Informacja o zamknięciu postępowania scan.pdf pdf 214.17 2023-09-29 08:15:10 Public message
Informacja o zamknięciu postępowania wer. elektr..pdf pdf 607.75 2023-09-29 08:15:10 Public message

Announcements

2023-09-29 08:15 Agnieszka Elert W załączeniu informacja o zamknięciu postępowania

Informacja o zamknię [...].pdf

Informacja o zamknię [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 środki dezynfekcyjno-myjące Zgodnie z załącznikiem nr 2 (formularz asortymentowo -cenowy).

załącznik nr 2 - for [...].xlsx

1 pc. Dział Techniczny Stacji Pogotowia Ratunkowego w Białej Podlaskiej
Grabanów 57
21-500, Biała Podlaska
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

załącznik nr 1 - for [...].odt

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 3 dni roboczych od otrzymania zapotrzebowania, do 12 godzin (przypadających w dni robocze) w szczególnych sytuacjach. Proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia leżą po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną RODO i po zaakceptowaniu wpisać: " Akceptuję".

załącznik nr 4 - kla [...].pdf

(0)
6 Zasady reprezentacji - Proszę załączyć dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy np. (CEIDG , KRS lub inny dokument), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Proszę potwierdzić: "Akceptuję" Attachment required (0)
7 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022r., poz.835). - Proszę załączyć podpisany załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić: "Akceptuję" Attachment required

Załącznik nr 5 - ośw [...].odt

(0)
8 Termin ważności oferowanych produktów - Oferowane wyroby muszą posiadać min. 12 miesięczny termin ważności licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Proszę potwierdzić: "Akceptuję" (0)
9 Wzór umowy - Proszę zapoznać się ze wzorem umowy i po zaakceptowaniu wpisać: " Akceptuję".

załącznik nr 3 - wzó [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 291