Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 62/TPBN/2023 "Usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach oraz z siedzibą w Sandomierzu" (nr postępowania 62/TPBN/2023)

Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2023 13:51:00
Składania : 18-09-2023 10:30:00
Otwarcia : 18-09-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
62tpbn2023swz.doc doc 221 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z01a.docx docx 15.76 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z01b.docx docx 15.78 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z02a.doc doc 81 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z02b.doc doc 82 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z03.doc doc 38.5 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z03a.doc doc 39 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z04.doc doc 44 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z04a.doc doc 48 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z05.doc doc 40 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z06.doc doc 94.5 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
62tpbn2023z07.doc doc 38.5 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 146.95 2023-09-08 13:51:00 Postępowanie
informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 77.5 2023-09-13 11:56:35 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 576.69 2023-09-13 11:56:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-13 12:04 Ewelina Kolekta Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, informuje, iż na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 - dalej ustawy) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt. 1 ustawy pn. „Usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach oraz z siedzibą w Sandomierzu”, numer postępowania 62/TPBN/2023.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 256 ustawy:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnienie postępowania wynika ze zmiany zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania.
Przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy znajdzie zastosowanie, w przypadkach w których odpowiednio zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu lub treści SWZ prowadziłaby do istotnej zmiany charakteru zamówienia
w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności do znacznej zmiany zakresu zamówienia (np. znaczącego rozszerzenia lub zmniejszenia).
W przedmiotowym postępowaniu zatem, po jego wszczęciu wystąpiły nowe okoliczności, powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania w obecnym zakresie jest bezcelowe ujawniła się bowiem potrzeba zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy.
2023-09-13 11:56 Ewelina Kolekta Zamawiający w dniu 13.09.2023 r. zamieścił informację o unieważnieniu postępowania.

informacja o unieważ [...].doc

informacja o unieważ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 453