Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-Z.26.31.2023 Dostawę środków i akcesoriów do utrzymania czystości dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 13-09-2023 11:08:00
Składania : 21-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 21-09-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_13.09.2023 r..pdf pdf 227.08 2023-09-13 11:08:00 Postępowanie
Oświadczenie.doc doc 113.5 2023-09-13 11:08:00 Postępowanie
Załączniki nr 1.1 - 1.16 do Formularza oferty.doc doc 374 2023-09-13 11:08:00 Postępowanie
Część I SWZ - Instrukcja dla Wykonawców (IDW).pdf pdf 450.25 2023-09-13 11:08:00 Postępowanie
Część II SWZ - Przedmiot zamówienia.pdf pdf 63.51 2023-09-13 11:08:00 Postępowanie
Część III SWZ - Formularz oferty.doc doc 137 2023-09-13 11:08:00 Postępowanie
Część IV SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 113.69 2023-09-13 11:08:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ_18.09.2023 r..pdf pdf 132.44 2023-09-18 14:26:47 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ_19.09.2023 r..pdf pdf 125.02 2023-09-19 11:15:29 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_21.09.2023 r..pdf pdf 198.5 2023-09-21 12:10:53 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert.pdf pdf 456.08 2023-10-04 12:04:08 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert.pdf pdf 446.89 2023-10-20 12:28:14 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie części 2_07.02.2024 r..pdf pdf 401.27 2024-02-07 09:49:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-07 09:49 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o unieważnieniu postępowania w zakresie części 2_07.02.2024 r.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-10-20 12:28 Katarzyna Biroś Zamawiający zamieszcza informacje o wyborze ofert w zakresie CZĘŚCI: 1, 3, 11 i 12.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-10-04 12:04 Katarzyna Biroś Zamawiający zamieszcza informacje o wyborze ofert w zakresie CZĘŚCI: 2, 4-10, 13 i 15-16 oraz unieważnieniu części 14.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-09-21 12:10 Katarzyna Biroś Zamawiający zamieszcza informacje z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę ogółem 299 600,00 zł brutto,
w tym:
- Część 1 zamówienia - 60 000,00 zł
- Część 2 zamówienia - 28 000,00 zł
- Część 3 zamówienia - 12 000,00 zł
- Część 4 zamówienia - 57 000,00 zł
- Część 5 zamówienia - 42 000,00 zł
- Część 6 zamówienia - 1 600,00 zł
- Część 7 zamówienia - 2 800,00 zł
- Część 8 zamówienia - 1 400,00 zł
- Część 9 zamówienia - 20 000,00 zł
- Część 10 zamówienia - 4 600,00 zł
- Część 11 zamówienia - 1 600,00 zł
- Część 12 zamówienia - 1 600,00 zł
- Część 13 zamówienia - 15 000,00 zł
- Część 14 zamówienia - 11 000,00 zł
- Część 15 zamówienia - 17 000,00 zł
- Część 16 zamówienia - 24 000,00 zł
2023-09-19 11:15 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści SWZ_19.09.2023 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2023-09-18 14:26 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści SWZ_18.09.2023 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 568