Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-09-2023 11:25:00 |
Składania : | 25-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiat Strzelecki w trybie zapytania ofertowego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dla zadania pn.: „Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego na koszt właściciela pojazdu, z podziałem na:
1. ZADANIE nr 2
2.
ZADANIE nr 3”
Opis przedmiotu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest świadczenie
usług w zakresie:
ZADANIE
NR 2:
usuwania
z dróg znajdujących się na terenie powiatu strzeleckiego pojazdów, oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów o d.m.c.
3,5 t. - 7,5 t., o d.m.c. 7,5 t. – 16,0 t.
oraz o d.m.c. pow. 16,0 t
ZADANIE
NR 3:
usuwania z dróg znajdujących
się na terenie powiatu strzeleckiego pojazdów, przewożących materiały niebezpieczne z
drogi w granicach administracyjnych powiatu strzeleckiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla tych
pojazdów.
2) w przypadku usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, parking strzeżony dla przechowywania tych pojazdów może być położony w granicach administracyjnych województwa opolskiego, Miejsca parkingowe dla pojazdów przewożących towary niebezpieczne powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r., w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293);
3) przewidywana ilość pojazdów do usunięcia i przechowywania w ciągu roku oraz kalkulacja wartości zamówienia została określona w wyliczeniu wartości zamówienia dla poszczególnego zadania.
4) świadczenie usług całodobowo przez
wszystkie dni tygodnia (także w niedziele i w święta)
w zakresie usuwania pojazdów z dróg zlokalizowanych na terenie powiatu
strzeleckiego, na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu, na zasadach
odpłatności, tj.: wg stawek określonych
w ofercie Wykonawcy, a w tym:
a) zapewnienie niezwłocznego dojazdu do
pojazdu, będącego przedmiotem wydanej przez uprawnioną osobę dyspozycji: w formie ustnej, za pośrednictwem środków łączności
lub
w formie pisemnej. W przypadku wydania dyspozycji ustnej wymaga ona
niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej.
Wzór Dyspozycji usunięcia pojazdu stanowi załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej z dnia 22.06.2011 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2285).
b)
zapewnienie bezpiecznego załadowania i przetransportowania pojazdu, usuniętego
z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami na parking strzeżony;
c) rozładowanie pojazdu i właściwe ustawienie pojazdu na parkingu strzeżonym;
d) świadczenie usług pojazdami w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Strzeleckiego, w czasie nie dłuższym niż 45 minut;
e) parking powinien być: odpowiednio ogrodzony
(ogrodzenie trwałe: metalowe, betonowe itp.), oświetlony, strzeżony całodobowo
(monitoring elektryczny lub ochrona fizyczna), wyposażony w sprzęt
przeciwpożarowy, posiadać utwardzoną nawierzchnię, zamykany
w sposób uniemożliwiający wprowadzenie lub wyprowadzenie pojazdu bez zezwolenia
osoby dozorującej z liczba miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie
wszystkich pojazdów usuniętych z dróg w przypadkach określonych w art. 130a
ust. 1-2 ustawy Prawo o ruchu drogowym w
okresie trwania umowy. Pojazdy oraz ich części powinny być zabezpieczone i
przechowywane przez Wykonawcę z należytą starannością, w taki sposób, by ich
stan nie ulegał pogorszeniu wskutek przechowywania.
f) zabezpieczenie pojazdu i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą i dewastacją w sposób niezagrażający środowisku;
g) wydanie pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru, tj. osobie wskazanej w Zezwoleniu na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego lub właścicielowi wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe, po odebraniu od tej osoby: Zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, jeżeli jest wymagane, kopii Dyspozycji usunięcia pojazdu;
h) wykonawca zobowiązany jest po załadowaniu na lawetę , wykonać zdjęcie pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną w celu udokumentowania zholowanego pojazdu, a następnie niezwłocznie przesłać na adres e-mail Zamawiającego.
5) Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówień publicznych zobowiązany jest do:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności;
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym wykonywanie zamówienia;
c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej realizację zapisów zawartych w projekcie umowy
6) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm).
7) Zamawiający
wymaga, aby wyposażenie pojazdów, przystosowanych do usuwania lub
przemieszczania pojazdów, było zgodne z § 38 rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
4) Zdolności techniczne lub zawodowe;
3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm).
4. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie pojazdów, przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, było zgodne z § 38 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
5. wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu (wszystkie składane kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):
a) kopia licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy;
b) kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, a gdy Wykonawca nie jest ich właścicielem – również dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania nimi;
c) kopia dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania strzeżonym parkingiem;
d) kopia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone, w związku z prowadzoną działalnością w zakresie usuwania i przemieszczania pojazdów z dróg i ich przechowywania;
e) kopia umowy z jednostką posiadającą parking, który spełnia warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293);
f) zobowiązanie
jednostki do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi i umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym – załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego;
Termin realizacji
zamówienia:
·
Na okres od dnia zawarcia umowy do
31.12.2023 r.
Informacje dodatkowe
1. „Dodatkowe przesłanki wykluczenia wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz. 835)”. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
5) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy .
6) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych”.
2. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do unieważnienia zapytania ofertowego - bez podania przyczyny.
Informacje dotyczące złożenia oferty:
Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być
złożone wraz z ofertą.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium oceny
ofert: cena 100%
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają:
· w sprawie procedury wyboru – Katarzyna Ogaza – Młodszy Referent Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55, pok. nr 312, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie,
·
w sprawie przedmiotu zamówienia – Ania
Jureczko - Inspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu (tel. 77 440 17 06,
pok. Nr 002), parter, budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2,
47-100 Strzelce Opolskie.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Druk „OFERTA” - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wyliczenie wartości zamówienia dla zadania Nr 2 - załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego;
3. Wyliczenie wartości zamówienia dla zadania Nr 3 - załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego;
4. Kopia licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy;
5. Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, a gdy Wykonawca nie jest ich właścicielem – również dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania nimi;
6. Kopia dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania strzeżonym parkingiem;
7. Kopia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone, w związku z prowadzoną działalnością w zakresie usuwania i przemieszczania pojazdów z dróg i ich przechowywania;
8. Kopia umowy z jednostką posiadającą parking, który spełnia warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293);
9. Zobowiązanie jednostki do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi i umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym – załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego;
10. W
przypadku występowania pełnomocnictwa, pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Druk „OFERTA” – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wyliczenie wartości zamówienie dla zadania Nr 2 – załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Wyliczenie wartości zamówienie dla zadania Nr 3 – załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Zobowiązanie – załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego.
5. Projekt umowy wraz z załącznikami na zadanie nr 2.
6. Projekt umowy wraz z załącznikami na zadanie nr 3.
7. Klauzula
informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 77 440 17 55.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty