Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-09-2023 11:42:00 |
Składania : | 12-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Zapytanie o cenę na dostawę wapna dla procesów technologicznych - oczyszczalnia ścieków w Sandomierzu
Przedsiębiorstwo
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o. o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na
„Wapno
palone do higienizacji osadów ściekowych
na
Oczyszczalni ścieków w Sandomierzu
wraz z dostawą DAP luzem i rozładunkiem”
1. Przedmiot
zamówienia:
wapno palone do higienizacji osadów ściekowych na Oczyszczalni ścieków w
Sandomierzu wraz z dostawą DAP oraz
przeładunkiem do zbiornika (silosu) zlokalizowanego na terenie
Oczyszczalni ścieków. Dostarczone wapno musi być zmielone i pozbawione wilgoci, nie może mieć żadnych obcych zanieczyszczeń i
nie może być zbrylone. Wapno musi zawierać środki uniemożliwiające jego
zbrylanie się.
2. Ilość: dwie dostawy w ilości całkowitej 50
ton (po 25 ton każda).
3. Załączniki
do składanej oferty: świadectwo
kontroli jakości oferowanego wapna.
4. Miejsce
dostawy:
PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. Oczyszczalnia ścieków
ul. Przemysłowa 9, 27-600 Sandomierz.
5. Dostawa: Realizacja dostawy odbywać się ma za
pomocą przystosowanych do tego celu samochodów ciężarowych obsługiwanych przez
uprawnionych w tym zakresie kierowców. Produkt powinien być transportowany w
warunkach zabezpieczających przed zawilgoceniem i zanieczyszczeniem. Realizacja
dostawy powinna odbyć się w dni robocze w godzinach 7.00 – 15.00.
6. Rozładunek wapna: Przeładunek wapna z samochodów do
zbiornika (silosu) Zamawiającego odbywać się będzie pneumatycznie (sprężarką z
własnym źródłem zasilania lub zasilaną z silnika samochodu Wykonawcy) za pomocą
złącza kłowego STORZ 75 (szybkozłączka strażacka).
7. Kryterium
oceny ofert:
100% cena
8.
Terminie złożenia oferty: do dnia 12.09.2023r. do godz. 1000
9.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych i wariantowych.
10. Termin
realizacji zamówienia:
pierwsza dostawa do dnia 30.09.2023r.,
druga dostawa do dnia 31.12.2023r
11. Termin
płatności faktury
– 21 dni od daty dostarczenia faktury.
12. Osoba
uprawniona do udzielania informacji
– Mariusz Orchowski
tel. 606668414, Pucuła Katarzyna tel. 534785975
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości braku wyboru jakiejkolwiek oferty.
Do udzielania informacji związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Komunikaty